Lauantain kuvapino???

  • Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
jassåå, mihin sä oikeen jäädät tos kuvassa :D
Va? mä en ossaa ottaa tol itestäni kuvia!! :D hankalaa!!!
Niin siis enhän mä pahalla mitään tarkoittanut!:D kaunis olet ja ihana vauva on:)
voiskos joku opettaa miten otetaan ittestänsä kuvia... mä en ihan oikeesti osaa :( ehkä ois aika opetella!! :D
 
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6004664.jpg täs on mein beibi(häl on vähä silmäpussit :) )
suloinen poika sinulla ap!! ihanan isot silmät.
tyttö :D
ai se on tyttö.. no mutta söpö jokatapauksessa.
hänestä(mahan muodosta) kaikki oli atellu että tulee poika, mutta sieltä tulikin tytsy :D !!!
 
näkymä Main Streetilta, eli Haltwhistlen pääkadulta


hotelli jossa yövyimme


toisella puolella katua oli toinen hotelli, näkymä huoneeni ikkunasta


Main Streetin varrella oli lukuisia pikkukauppoja, kaupungissa ei ole yhtäkään isoa kauppaa


pieni ja synkkä kuja lähti hotellin takapihalta, oli muuten todella aavemainen paikka kävellä pimeän tultua, kaupungin katulamput olivat sellaisia vanhanaikaisia lyhtyjä jotka eivät hurjasti valaisseet
 
--
Mä otan kuvia yleensä hieman ylhäältä päin vähän viistosta :) Itselaukaisimella saa myös hyviä kuvia. Sen voi asettaa johonkin pinnalle ja siinä samalla kerkeää ottaa itsestään selvän kuvan, joka ei ole tärähtänyt! :D
 
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja -- :
Mä otan kuvia yleensä hieman ylhäältä päin vähän viistosta :) Itselaukaisimella saa myös hyviä kuvia. Sen voi asettaa johonkin pinnalle ja siinä samalla kerkeää ottaa itsestään selvän kuvan, joka ei ole tärähtänyt! :D
osaankohan mää :D täytyy kyl harjotella!!
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja -- :
Mä otan kuvia yleensä hieman ylhäältä päin vähän viistosta :) Itselaukaisimella saa myös hyviä kuvia. Sen voi asettaa johonkin pinnalle ja siinä samalla kerkeää ottaa itsestään selvän kuvan, joka ei ole tärähtänyt! :D
osaankohan mää :D täytyy kyl harjotella!!
Harjottele rauhassa vaan. Mielellään katsellaan sun kuvia :)
 
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja -- :
Mä otan kuvia yleensä hieman ylhäältä päin vähän viistosta :) Itselaukaisimella saa myös hyviä kuvia. Sen voi asettaa johonkin pinnalle ja siinä samalla kerkeää ottaa itsestään selvän kuvan, joka ei ole tärähtänyt! :D
osaankohan mää :D täytyy kyl harjotella!!
Harjottele rauhassa vaan. Mielellään katsellaan sun kuvia :)
kiva! =) <3
 

Yhteistyössä