Lauantain kuvapino *tuoreita kuvia kiitos*

• Viestiketjun aloittaja kuvaaja
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja yes:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja arvostelija :D:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3700471.jpg

Minä itte.
karseet kulmat on,että jeesus sentääs!!!Iha ittekkö piirsit??
Kyllä onkin kamalat :(
Kypsyttääkö olla sekä ruma, että tyhmä, sinä kommentoija?
Bannia sietäis saada kaikki tollaset jotka käy tölvimässä.

harmaa
Rukoilijasirkka: Mun postissa tulleet kengät. :D

kauheet säärikarvat!! kaupasta saa nykyään karvanpoistovoidetta, -vahaa, höyliä, epilaattoreita yms. välineitä joilla karvat saa poistettua...
Mä kattosin kans samaa :D Jos kengät on seksikkäät ja upeat niin kyllä säärikarvat pitäisi olla ajetut...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

kauheet säärikarvat!! kaupasta saa nykyään karvanpoistovoidetta, -vahaa, höyliä, epilaattoreita yms. välineitä joilla karvat saa poistettua...
Mä kattosin kans samaa :D Jos kengät on seksikkäät ja upeat niin kyllä säärikarvat pitäisi olla ajetut...
Voi hyvänen aika kun on se niin KAUHEETA :headwall:
Sirkka pitköön karvansa jos haluaa koittakaa selviytyä siellä asiasta :xmas:

Voi jösses....
Jos nyt kokeilee ja ottaa kuvan siitä,ei tarvii olla tiptop kunnossa kaikki.
Mä en nähnyt mitään karvoja mut en ottanut suurennuslasiakaan... :wave

Jotkut aina jaksaa.... :headwall:

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Voi hyvänen aika kun on se niin KAUHEETA :headwall:
Sirkka pitköön karvansa jos haluaa koittakaa selviytyä siellä asiasta :xmas:
Voi kaikin mokomin olkoon karvasääri, se on vaan niin härskin näköistä kun on upeat kengät ja sääret joita peittää karvakasa...

tykkään myös
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen09:
Sirkka varmasti halus vään näyttää kenkänsä eikä tarkoitus ollut että hänen sääriään aletaan kommentoimaan.SIRKKA hienot kengät on...tykkäään ainakin minä :)
Hienot kengät juu.
Se vaan pistää silmään,että kengät on liian pienet.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään myös:
Sirkka varmasti halus vään näyttää kenkänsä eikä tarkoitus ollut että hänen sääriään aletaan kommentoimaan.SIRKKA hienot kengät on...tykkäään ainakin minä :)
Hienot kengät juu.
Ei ne ole liian pienet, vaan minulla on sen malliset varpaat, että pottivarvas tulee aina yli. Isommat kengät ei tosiaan pysy jalassa vaan lonksuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hienot kengät juu.
Ei ne ole liian pienet, vaan minulla on sen malliset varpaat, että pottivarvas tulee aina yli. Isommat kengät ei tosiaan pysy jalassa vaan lonksuu.
Eiks se satu?Mä ostin kerran sellaset,aattelin että menee 35 numeron kenkä mulle ja pah...isovarvas oli NIIn kipee että.

Sulla on kyllä pitkät ja hoikat varpaat...Varmaan vaikea saada sopivaa kokoa.
Mut mitään karvoja edelleenkään en näe.
Nätit, silosääret Sirkalla!!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hienot kengät juu.
Eiks se satu?Mä ostin kerran sellaset,aattelin että menee 35 numeron kenkä mulle ja pah...isovarvas oli NIIn kipee että.

Sulla on kyllä pitkät ja hoikat varpaat...Varmaan vaikea saada sopivaa kokoa.
Mut mitään karvoja edelleenkään en näe.
Nätit, silosääret Sirkalla!!
Siis ei noi satu, isommat sattuisi, hiertämällä. On mulla pitkät karvatkin, en mä välitä niistä, koska myös naisilla on karvoihin oikeus.

Yhteistyössä