Lattiat kiiltää ja matot ovat raikkaita :)

Ihana juttu!
Me jatketaan tänään siivoomista. Eilen järjesteltiin tavaroita ja imuroitiin/pölyt pyyhittiin.
Tänään on suunnitelmassa lisää imurointia ja loppujärjestelyä ja sitten tietty lattioitten luuttuamiset.
Mattoja emme vielä laita paikoillensa, kun ulkoa kantautuu kuitenkin kuraa.

Meilläkin oli lauantaina hohtavan puhdasta, kun sain ihan yksinäni siivoilla. Enää ei kyllä näytä siltä :) Petivaatteet ovat tosin juuri nyt ulkona tuulettumassa, illalla on ihanaa mennä nukkumaan puhtaiden lakanoiden väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
meillä koiralla karva irtoo ja joka paikka täys niitä =)

Sama juttu. Tyhjensin keskuspölynimurin säiliön ja kieltämättä 2/3 oli koirankarvoja :whistle: Koira poloinen on ihan laikukas, kun karva lähtee tuppoina :D

meilä ei kovin pahasti irtoo mut on tuossa kyl karvaa mistä irrota kun kunnol alkaa irrota :laugh:

Sama juttu. Tyhjensin keskuspölynimurin säiliön ja kieltämättä 2/3 oli koirankarvoja :whistle: Koira poloinen on ihan laikukas, kun karva lähtee tuppoina :D

Onko sulla muuten mitään poppakonstia tuohon karvanlähtöön?
Itse käytän karstaa.
Jostain syystä juuri nyt tuon koiran karvanlähtö on kestänyt jo useita viikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eikös tulekin hyvä olo aina kun saa siivottua oikein kunnolla?
Minä tein suursiivouksen eilen ja tänään olenkin vain nauttinut puhtaasta kodista!

Jep. Ja ihana kun saa tehdä siivouksen yksin ja rauhassa...vein pikku-ukon mummilaan päiväkylään ja olen ihan nauttinut tästä siivouksesta tänään :D
Olkkariin laitoin vielä pari valkolumimarja-tuikkivaa palamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästyttää:

Onko sulla muuten mitään poppakonstia tuohon karvanlähtöön?
Itse käytän karstaa.
Jostain syystä juuri nyt tuon koiran karvanlähtö on kestänyt jo useita viikkoja.

Voi kun olisikin joku karvanlähdön kiertomahdollisuus...
Karstaa minäkin käytän ja samoin se sellainen "nyppylähansa" on aika hyvä. Meillä koiruus tykkää, kun sitä imuroi :D eli välillä vetelen imurilla irtokarvat pois :whistle: