Lattia betonista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukko

Jäsen
04.06.2007
290
0
16
Siis kun mulla on ongelma.. Voiko omakotitalon lattian tehdä ihan pelkästä betonista? Siis niin ettei siihen tulis mitään päälle? Ehkä pitös joku lakka tms. laittaa, mutta mikä ja miten tuollanen lattia vois toimia?

Alkuperäinen kirjoittaja sisukko:
Siis kun mulla on ongelma.. Voiko omakotitalon lattian tehdä ihan pelkästä betonista? Siis niin ettei siihen tulis mitään päälle? Ehkä pitös joku lakka tms. laittaa, mutta mikä ja miten tuollanen lattia vois toimia?

Ei voi. Betoni pölisee pinnottamatta.

Aika kylmältä kuulostaa. En oo koskaan kuullut/nähnyt että kukaan olisi tehnyt sellaista. En sitä sano etteikö se teknisesti silit voisi olla mahdollista. Miksi ihmeessä haluaisit sellaisen?

Muok- tällaisen löysin

http://www.talokoti.fi/Templates/Pages/Article.aspx?id=1771&epslanguage=fi

meillä on betonilattia varastoissa ja punttiksella maalattu.toimii niissä tiloissa vallan hyvin.pirun liukkaat vaan on pestessa.nimimerkillä "huolella kaatunut lattiapyykillä"

No kun mun mielikuvissa sellanen ois hieno.. =) Siis sitähän mä just, että jokuhan siihen päälle tarvii laittaa, mutta mitä? Kun mä haluaisin että se olis kuitenkin sellanen tekemättömän näkönen, että ne kaikki virheet, kolot yms näkys..

Yhteistyössä