Latasin uuden Internet Explorerin ja ööh...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Mistä kohtaa tätä saa päivitettyä? :ashamed:

Minä kaavoihin kangistunut eukko en nyt tiedä missä se painike on mitä vois klikata kun ei oo samassa paikassa... :headwall:
 

Yhteistyössä