E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli saa olla tyhmä, koska joku muu on vielä tyhmempi?Alkuperäinen kirjoittaja mielipidettäjä;30853725:No just. Ihan niinku se ois mamman vika, että joku apina sytyttää vaunut tuleen?
Alkuperäinen kirjoittaja mielipidettäjä;30853725:No just. Ihan niinku se ois mamman vika, että joku apina sytyttää vaunut tuleen?
Joka ikinen lastenvaunuja rappukäytävässä säilyttävä mamma tulisi pakottaa kulkemaan useampi kerros portaita sakean mustan savun ja myrkyllisten palokaasujen täyttämän kerrostalon rappukäytävän läpi, ja siinä samalla savun läpi kontatessa ipädillä kaksplussalle perustellen kuinka rappukäytävässä on ihan ookoo säilyttää lastenvaunuja.Niin se voi tuntua nyt niin ihanalta autuudelta ja onnelta mutta mitäs jos tulee se tulipalo, koetappa siinä pelastautua kun hengittelet kaikenmaailman myrkkyjä ja kompuroit aikamoisen kaatopaikan lävitse.
Meidän rapussa ovat mamut säilyttäneet rattaitaan jo vuosia. Soitto isännöitsijälle paljasti, että asialle ei voi mitään, koska ne alkaa heti huutaa rasistia jos asiasta huomauttaa. Palo-oven edessä säilyttävät rattaitaan, lasten polkypyöriä, potkulautoja, talvisin kelkkoja yms.
Meidän rapussa ovat mamut säilyttäneet rattaitaan jo vuosia. Soitto isännöitsijälle paljasti, että asialle ei voi mitään, koska ne alkaa heti huutaa rasistia jos asiasta huomauttaa. Palo-oven edessä säilyttävät rattaitaan, lasten polkypyöriä, potkulautoja, talvisin kelkkoja yms.
Ja ihan turha tulla rääkymään että voi ne tavarat olla jonkun muunkin asukkaan. Kun ei voi. Kenelläkään muulla ei tässä rapussa ole kotona asuvia lapsia kuin tuolla mamuperheellä.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipidettäjä;30853802:Joopa joo. Eli jos teistä joku jättää lukitsematta pyörän pihalle, niin mä saan viedä sen tai jos te jätätte kämpän oven auki, niin mä saan tulla varastaan teidän tavarat ja rangaistus säädettäköön sitten 10 vuotta linnaa teille, koska ei pyörää kannata jättää lukittematta, tai kämpän ovee auki. Hienoo logiikkaa. Oon aivan tyrmistynyt kaiken tämän viisauden edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei vaunuja käytävään;30853652: