M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lastenvaunujahan saa kirpparilta. Eikö keneltäkän saa vanhoja?(vai pyydetänkö vanhasta tavarasta nykyään enemmän kuin uudesta?)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lastenvaunujahan saa kirpparilta. Eikö keneltäkän saa vanhoja?(vai pyydetänkö vanhasta tavarasta nykyään enemmän kuin uudesta?)
siis kun lapsi tuo paljon kuluja, pitäisi olla isot säästöt ennen lapsia. Tietenkin muutaman vuoden pääsee halvalla mutta kouluiässä maksavat rahaa (harrastukset).
ja jos aloitat jo nyt velaksi elämisen, niin olet kohta kusessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lastenvaunujahan saa kirpparilta. Eikö keneltäkän saa vanhoja?(vai pyydetänkö vanhasta tavarasta nykyään enemmän kuin uudesta?)
siis kun lapsi tuo paljon kuluja, pitäisi olla isot säästöt ennen lapsia. Tietenkin muutaman vuoden pääsee halvalla mutta kouluiässä maksavat rahaa (harrastukset).
ja jos aloitat jo nyt velaksi elämisen, niin olet kohta kusessa.
Mä en jaksa! Ensin kysyn mitä sossusta saa rahaa lastenvaunuja varten, sitten olen nerokas ja tajuan et tällänen vaihtoehto jossa vois maksaa IHAN ITE, niin sekin on väärin.Voi pyhäsylvi...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en jaksa! Ensin kysyn mitä sossusta saa rahaa lastenvaunuja varten, sitten olen nerokas ja tajuan et tällänen vaihtoehto jossa vois maksaa IHAN ITE, niin sekin on väärin.Voi pyhäsylvi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko se muilta pois jos joku haluaa ostaa uudet vaunut osamaksulla?
Niin minäkin tein! Kaikki muu ostettiin käytettynä, mutta vaunut halusin uutena. Edes jotain uutta vauvalle, vaikka se ei siitä tiedäkään mitään, mutta äidin mieltä lämmitti. Vaunuihin meni lähemmäs 700e, mutta kun pidin niitä kuin kukkaa kämmenellä, sain vuoden jälkeen niistä vielä 500e takaisin kun myin eteenpäin. Eli hyvillä, kalliimmilla vaunuilla on myös hyvä jälleenmyyntiarvo!
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko se muilta pois jos joku haluaa ostaa uudet vaunut osamaksulla?
Niin minäkin tein! Kaikki muu ostettiin käytettynä, mutta vaunut halusin uutena. Edes jotain uutta vauvalle, vaikka se ei siitä tiedäkään mitään, mutta äidin mieltä lämmitti. Vaunuihin meni lähemmäs 700e, mutta kun pidin niitä kuin kukkaa kämmenellä, sain vuoden jälkeen niistä vielä 500e takaisin kun myin eteenpäin. Eli hyvillä, kalliimmilla vaunuilla on myös hyvä jälleenmyyntiarvo!
Kuka on niin hölmö että maksaa käytetyistä vaunuista 500 euroa...? Ei tuo kovin tavallista ole.