Lastenvaunut osamaksulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olinko näkevinäni Elloksen kuvastossa vaunuja? Saisko sieltä. Siis laskulle ja laskua maksaa osissa pois.

Tai sit ostaa kaupasta luottokortilla ja maksaa luottokorttilaskua osissa pois. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lastenvaunujahan saa kirpparilta. Eikö keneltäkän saa vanhoja?(vai pyydetänkö vanhasta tavarasta nykyään enemmän kuin uudesta?)

siis kun lapsi tuo paljon kuluja, pitäisi olla isot säästöt ennen lapsia. Tietenkin muutaman vuoden pääsee halvalla mutta kouluiässä maksavat rahaa (harrastukset).
ja jos aloitat jo nyt velaksi elämisen, niin olet kohta kusessa.

Meillekin lastentarvike-liikkeessä myyjä sanoi että heiltä voi ostaa vaunut myös osamaksulla, säilyttävät vaunuja siellä sen aikaa kunnes koko summa on maksettu. Kannattaa varmaan kysyä liikkeestä suoraan, tuo missä me asioitiin oli Lastentarvike-ketjun myymälä.

Lastenvaunujahan saa kirpparilta. Eikö keneltäkän saa vanhoja?(vai pyydetänkö vanhasta tavarasta nykyään enemmän kuin uudesta?)

siis kun lapsi tuo paljon kuluja, pitäisi olla isot säästöt ennen lapsia. Tietenkin muutaman vuoden pääsee halvalla mutta kouluiässä maksavat rahaa (harrastukset).

Mä en jaksa! Ensin kysyn mitä sossusta saa rahaa lastenvaunuja varten, sitten olen nerokas ja tajuan et tällänen vaihtoehto jossa vois maksaa IHAN ITE, niin sekin on väärin. :D Voi pyhäsylvi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä en jaksa! Ensin kysyn mitä sossusta saa rahaa lastenvaunuja varten, sitten olen nerokas ja tajuan et tällänen vaihtoehto jossa vois maksaa IHAN ITE, niin sekin on väärin. :D Voi pyhäsylvi...

Sori, en ole osallistunut sossuketjuun.
Mutta miksi ostat uudet vaunut jos sulla ei ole rahaa. sitä en ymmärrä. Vaikka mulla oli säästöjä, en ostanut uusia vaunuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ja jos valitset vaihtoehdon
a. isoäiti maksaa
b. seurakunnan diakoniatyö maksaa
c. ihan mikä muu tahansa

silti menee väärin. ;)

No mulla oli muutama kymppitonni tilillä rahaa ennen asuntolainan ottamista. ei tullut kyllä mieleenkään ostaa uusia vaunuja, jos jostain SAI vanhat (halvalla). (toki jotkut ihmiset pyytävät nykyään sairaan paljon vanhasta paskasta, joten tarkkana pitää olla )

Juu mullakin oli 4000 euroa säästössä, kun piti ostaa vaunut eikä siltikään tullu mieleen ostaa uusia vaunuja. Käytettyjä saa myös hyväkuntoisina ja lähes uusina, ei se käytetty tarkoita mitään lahoamispisteessä olevia vaunuja.

Jos ap ostat lastentarvikeliikkeestä uudet vaunut, niin tod näk joudut maksaa niitä vähintään 500 euroa eikä tuollaisessa taloudellisessa tilanteessa siinä ole mitään järkeä! Kato vaikka huutiksesta jotain suht uusia, itsekin ostin Teutoniat 200 eurolla.

Kun säästin vaunuostoksissa (ja toki ostan muutenkin aina käytettyä, jos se vain on järkevää) se mahdollisti sen, että olen saanu säästötilille sievoisen summan ja nyt kun alkaa hoitovapaa, ei tartte itkeä ettei ole rahaa mihinkään.

Onhan se hyvä, että jotkut ostaa niitä uusiakin vaunuja, eihän niitä muuten voisi käytettynä kukaan ostaa. Mutta jos tilanne on se, ettei oikeasti ole rahaa ostaa uusia vaunuja (paitsi osarilla) niin jätä hyvä ihminen ne sinne kauppaan ja säästä vähäiset rahasi johonkin tärkeämpään.

Onko se muilta pois jos joku haluaa ostaa uudet vaunut osamaksulla?

Niin minäkin tein! Kaikki muu ostettiin käytettynä, mutta vaunut halusin uutena. Edes jotain uutta vauvalle, vaikka se ei siitä tiedäkään mitään, mutta äidin mieltä lämmitti. Vaunuihin meni lähemmäs 700e, mutta kun pidin niitä kuin kukkaa kämmenellä, sain vuoden jälkeen niistä vielä 500e takaisin kun myin eteenpäin. Eli hyvillä, kalliimmilla vaunuilla on myös hyvä jälleenmyyntiarvo!

Niin minäkin tein! Kaikki muu ostettiin käytettynä, mutta vaunut halusin uutena. Edes jotain uutta vauvalle, vaikka se ei siitä tiedäkään mitään, mutta äidin mieltä lämmitti. Vaunuihin meni lähemmäs 700e, mutta kun pidin niitä kuin kukkaa kämmenellä, sain vuoden jälkeen niistä vielä 500e takaisin kun myin eteenpäin. Eli hyvillä, kalliimmilla vaunuilla on myös hyvä jälleenmyyntiarvo!

Kuka on niin hölmö että maksaa käytetyistä vaunuista 500 euroa...? Ei tuo kovin tavallista ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

Kuka on niin hölmö että maksaa käytetyistä vaunuista 500 euroa...? Ei tuo kovin tavallista ole.

No jaa...onhan täälläkin osta heti hinta 560 euroa...Että näin.
http://www.huuto.net/kohteet/emmaljunga-yhdistelmavaunutupeatext-rat/129833991?ref=gl

Yhteistyössä