Lastenvaatteita netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamto

Vieras
Netti on pullollaan mitä ihanampia ja kauniipia lastenvaateputiikkeja. Olen törmännyt inhottavaan asiaaan asioidessani lastenvaate-verkkokaupoissa, toimituskulut ovat ihan laidasta laitaan. Osa pyytää t-paidan toimituksestakin 8,50e, mikä on mielestäni ryöstöä!

Listataanko sellaisia _hyviä_ verkkokauppoja, jossa ajatellaan enemmän asiakasta :) Hyviä kokemuksia kehiin! Itselläni on kolme pientä lasta ja tykkään asioida nettikaupoissa ihan ajanpuutteenkin vuoksi. Aikaa ei riitä kaahlaamaan kaikkia verkkokauppoja läpi, joten hyvä listaus olisi nyt tarpeen :D

Tästä on jo ketju...

Törmäsin samaan ongelmaan, kun halusin tilata vain yhden pipon. Pipo maksoi 6 euroa ja postimaksut saman verran. Vasta myöhemmin huomasin, että postimaksuissa oli oletukseksi laitettu paketti, mutta sen pystyi vaihtamaan kirjeeksi, jonka hinta oli vain 2,5 euroa. Ja kirjeeseen mahtui kaksi vaatetta.

Huonoa palvelua mielestäni. Mutta ehkä sillä yritetään saada ihmiset ostamaan kerralla enemmän.

Netti on pullollaan mitä ihanampia ja kauniipia lastenvaateputiikkeja. Olen törmännyt inhottavaan asiaaan asioidessani lastenvaate-verkkokaupoissa, toimituskulut ovat ihan laidasta laitaan. Osa pyytää t-paidan toimituksestakin 8,50e, mikä on mielestäni ryöstöä!

Listataanko sellaisia _hyviä_ verkkokauppoja, jossa ajatellaan enemmän asiakasta :) Hyviä kokemuksia kehiin! Itselläni on kolme pientä lasta ja tykkään asioida nettikaupoissa ihan ajanpuutteenkin vuoksi. Aikaa ei riitä kaahlaamaan kaikkia verkkokauppoja läpi, joten hyvä listaus olisi nyt tarpeen :D

Olen huomannut, että osa nettivaatekaupoista hinnoittelee toimituskulut kiinteänä maksuna ja osa jokaisen tilauksen/tuotteen painon mukaan. Esim. H&M nettikaupassa toimituskulu on aina 8€ tai 5,20€ riippuen siitä onko tiliasiakas tai maksaako paketin noutaessa. Toinen esim. Leppis & Loppan - Tervetuloa toimituskulu on 5,90€ (muuten ihana valikoima vaatteita kouluikäiselle!). Mielestäni tällaiset toimituskulut ovat ihan kohtuulliset. Jos tilaan parikin vaatetta, on kulu pieni, kun vertaa aikaan, mikä kuluu kaupoissa juostessa.

Viimeksi muokattu:
Lastenvaatteet - Tenavalinna - Lastenvaatteita
-nopea postitus, kulut kiinteät 2,95e / tilaus, yli 80e tilaukset kuluitta

Viimeksi muokattu:

Tervetuloa KIDideaan, meillä ajatellaan asiakasta!
Tule www.kididea.fi ja tutustu kanta-asiakkaan etuihin. Kivat bonukset ja edulliset toimituskulut. Meille asiakas on aidosti tosi tärkeä.

Viimeksi muokattu:
Noissa tosiaankin on kamalan paljon heittoja.

Olen kanssa joskus mietiskellyt noita ja kun tätä meidän nuorimmaista vielä odottelin niin huvikseni ja aikani kuluksi noin vuosi sitten kävin lukemattomia kauppoja läpi ja kirjotin silloin ylös noita kuluja. Vertailin myös joitakin vaatteiden hintoja ja huomasin tuolloin että useassa näissä "kiinteitä postikuluja" tarjoavissa kaupoissa sitten taas olivat vaatteet kalliimpia eli postikulujen hintoja oli siirretty suoraan tuotteisiin kun taas ostosten hinnan tai painon mukaan määräytyviä postikuluja tarjoavissa kaupoissa oli jokseenkin edullisemmat vaatteet. Mutta näissäkin on paljon eroja.

Eilen tilasin satsin vaatteita Juhokustista jossa postikulut menevät porrastetusti tilauksen arvon mukaan. En pidä tätä laisinkaan pahana, joku ei siitä pidä mutta minulle se on ok. Joku tuote voi olla kevyt mutta hinnakas, toinen taas hinnakas mutta kevyt - mutta periaatteessa minua pahuksettaa kamalasti näiden kiinteiden kauppojen hintojen korotus jotta saavat katettua edes osan postikuluista. Siksi en näitä kauppoja kamalasti suosi. En käytännössä halua vaatteiden ostolla maksaa jonkun toisen postikuluja!

Nämä porrastetut postikulut ovat minusta ok - oli sitten kyse tilauksen arvosta tai painosta. Ja minulle joka on näiden nettikauppojen suurkuluttaja on merkitystä myös sillä onko tarjolla ns. rajaa jonka jälkeen on postikuluttomuus. Ja onhan noita tarjouksia useissa kaupoissa myös aina olemassa - tietty riippuu kaupan toimintatavoista missä näitä tarjouksia ns. markkinoidaan. Toiset harrastavat facebookia ja toiset uutiskirjeitä sun muita. Kun nyt otin tuon Juhokustin esimerkiksi niin edellisen kerran sieltä tilatessani oli juuri tällainen tilapäinen postikuluttomuustarjous ja käytin sitä hyödykseni. Jotkut taas saattavat kysyä suoraan kauppiaalta onko heillä mitään tarjousta sillä hetkellä menossa - siinäkään en näe mitään pahaa. Omaan lompakkoon voi vaikuttaa :)

nallentassu.fi toimituskulut aina 3€.. ei mun mielestä paha ja aina oon saanu hyvää ja nopeaa palvelua

Viimeksi muokattu:
Koti - Mielikuvituksia

Näitten putiikissa on myynnissä kivoja ja persoonallisia lasten- ja vauvanvaatteita. Eivätkä veloita toimituskuluja! Ei oo kyllä mikään varsinainen lastenvaatekauppa, aika paljon muutakin tuotetta mutta hauskoja kuitenkin ja valikoimaa pikkuisille on ihan hyvin:) Muutenkin aika veikee juttu :D

Kuumimmat

Yhteistyössä