lastenvaatteita-meni hermot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta Uff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta Uff

Vieras
Kertokaa te viisaammat, mitä noille neidin vanhoille vaatteille
kannattaa tehdä. Siivoan tässä vaatehuonetta/-kaappeja ja
tulee esille järjetön määrä vaatteita ja kaikki pieniä....

Mulla on tyttöjen vaatetta kokoa 86-98 järjettömästi. Tavarat on
suurin osa ihan peruskamaa, Cittarii, Lindexii, Kaphalia tms. mutta vaan
yhellä lapsella ollu ja osa tosi vähän käytetty, jos ollenkaan...

Millasina paketteina ihmiset niitä ostaa? Ja pitääkö mun ihan tosi
ottaa kuva kaikista? Vai ostaako kukaan edes kuvia näkemättä?

Vai onko paras varata kirpparilta pöytä?

Nyt loppu kyllä toi ostoshurmio, ei kukaan lapsi tarvi tällasta kasaa
vaatetta!!!!

Laita vaan myyntiin. Jos on hirveästi niin kannattaa laittaa vaikka useampi paketti. Suosittelen kuvaamaan kaikki vaatteet erikseen eikä esim. koko paketti yhteen kuvaan. Itseklläni, kun on useampi lapsi niin en missään nimessä ostaisi "sikaa säkissä"

laita ne vaikka huuto.nettiin.kaikista kuvat...itse en ainakaan ostaisi jos ei kuvia olisi.Meilläkin ihan likaa lastenvaatteita, just laskin että olen sitten hamstrannut 80cm bodyja 38kpl!!!!!!Pitäisköhän myydä osa????

Mä vein uffeen :/ . Äkkiä pusseihin ja samantien laatikon kitaan etten ehtiny tulla katumapäälle. En ainakaan vielä oo katunu, tuli tilaa kaappiin. Ainakin nettikirppiksellä ton peruskaman myyminen on tosi tuskasta. Ehkä jos vuokraa pöydän niin sit menis kaupaks, mut hommansa siinäkin.

Mie laskeskelin just ettäoon sitten hamstrannut meidän neidille useamman sata eri vaatetta kokohaitarilla 68-98. :ashamed: Todellakin osa joutaa välillä myyntiin kun haalin kuitenkin kokoajan lisää ja lisää. :| Ne on vaan niin söpöjä... :whistle:

Yhteistyössä