W
wannabe-suunnittelija
Vieras
Mä olen päättänyt perustaa lastenvaatteiden verkkokaupan, ja olen nyt tehnyt alustavaa tutkimusta. Koko homma on vielä aika alkutekijöissään, mutta päätös on kuitenkin tehty, eikös se ole hyvä alku.
Olen "vakoillut" kilpailijoita, ja huomannut, että lähes poikkeuksetta kaikissa verkkokaupoissa on samat vaatemerkit, metsolat, moonkidsit, minymot, molo kidsit, maxomorrat ja småfolkit tuntuu löytyvän kaikkialta. Eikö luulisi, että kun saisi vähän näkyvyyttä, voisi omalla, uudella vaatemerkillä pärjätä vähän paremmin kuin alkamalla myymään itsekin noita samoja merkkejä? En siis havittele mitään miljoonavoittoja tai edes hurjanhyvää liksaa, vaan edes jotain pieniä tuloja itsellekin, vaikka mies onkin toivonut että oisin pojan kanssa kotona kunnes hän menee kouluun.
Suunnittelin siis, että tilaisin (ehkä jopa painattaisin) ihania kankaita ja tekisin niistä ihan perus lastenvaatteita, ja myisin (ehkä pelkästään) niitä verkkokaupassani oman tavaramerkkini alla. Tietenkin markkinointiin ja mainostukseen pitäisi panostaa, jotta saisi näkyvyyttä vaatteille ja sitä kautta asiakkaita. Kuulostaako tämä teistä ollenkaan realistiselta suunnitelmalta, vai olenko mä taas ihan huuruissani?
Suunnittelin siis, että tilaisin (ehkä jopa painattaisin) ihania kankaita ja tekisin niistä ihan perus lastenvaatteita, ja myisin (ehkä pelkästään) niitä verkkokaupassani oman tavaramerkkini alla. Tietenkin markkinointiin ja mainostukseen pitäisi panostaa, jotta saisi näkyvyyttä vaatteille ja sitä kautta asiakkaita. Kuulostaako tämä teistä ollenkaan realistiselta suunnitelmalta, vai olenko mä taas ihan huuruissani?