Lastenvaatteiden hinnoittelu kirpparille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauppaaja

Vieras
Mitä voisi laittaa hinnaksi vaikka bodylle kirpparille? Vähän käytetyille, eikä todellakaan mitään kulahtaneita nukkaisia. Niin kuvioilla, kuin sitten ihan perusbodya.

Hirveen vaikeeta tämä hinnoittelu. Huoh.

Jossain kirppiksellä oli ohjeena, että neljäsosa siitä mitä on kaupassa uutena maksanut, on sopiva hinta kirppistavaralle. Ja mä näen, että jos on alesta ostettu, niin neljäsosa siitä alehinnasta, ei ohv:sta. Ittellä on aikanaan mennyt aina kaikki kaupaksi mitä oon vienyt, mitään ei oo tarvinnut kotiin tuoda. Nyt ei ole vuosiin paikkaa ollut.

mä pistin ison kasan vaatteita max 1 eurolla, jos eivät mene niin petyn kyllä.. roskiin heitin kaikki pesunukkaiset, vähänkin tahraiset yms.. Vaatteita on paljon, laskeskelin että jos kaikki menee niin saan lähelle satasen, siitä vähennetään vielä pöytävuokra.. mut mulla onkin tavoitteena vaan saada noi pois tilaa viemästä. Huutikseen pistän kalliimmat merkkivaattet, ettei tarvitse varashälyttimiäkään ostella..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jossain kirppiksellä oli ohjeena, että neljäsosa siitä mitä on kaupassa uutena maksanut, on sopiva hinta kirppistavaralle. Ja mä näen, että jos on alesta ostettu, niin neljäsosa siitä alehinnasta, ei ohv:sta. Ittellä on aikanaan mennyt aina kaikki kaupaksi mitä oon vienyt, mitään ei oo tarvinnut kotiin tuoda. Nyt ei ole vuosiin paikkaa ollut.

ovh:sta siis..

Riippuu paljon kirpparista. Jos muut myy tosi halvalla, ei ite kannat paljoa pyytää koska ei varmasti mene kaupaksi. Itse hinnoittelen bodyt 0.20-1e ja ostan maksimissaan 2 euron bodeja, mut sillon pitää olla tosi hyväkuntoinen

Riippuu siitä, onko ovh 5e vai 20e. Perustavaran olen myynyt eurolla, mutta 20euron tavarasta kyllä voi pyytää 5e, joskus enemmänkin jos on haluttu kuosi. Myös suosituimmat Lindexin kuosit ovh:sta huolimatta voivat olla kirppiksellä kalliimpia, mutta nyt puhutaan sitten 2e (ehkä 3e, jos uuden veroinen).

Meillä on täällä Keravalla,Järvenpäässä ja Vantaalla useita lastenvaatekirppiksiä jotka on törkeän hintaisia kuin että kävisi esim.Femmatorilla ostamassa lastenvaatteita. Itselläni on periaate etten maksa kirpputorilla 5e enempää on se sitten maksanut uutena mitä hyvänsä. Jos esim. Pikku piiperosta ostaa kevätpuvun saattaa olla että joudun pulittamaan samaisesta tuotteesta moninkertaisen hinnan koska omistaja ottaa puolet myydystä tavarasta. Ostin juuri uutta vastaavan puvun 4e femmatorilta kun samainen puku oli pikku piiperossa 14e!! eikä edes niin hyvässä kunnossa kun se minkä ostin.saMOIN KUIN SIELLÄ BODYT YM.ON AIVAN LIIAN KALLIITA! 1e on mielestäni passeli hinta 2-3e marimekolta.Tarkoitus on kierrättää,eikä rikastua

Itse myyn vauvanvaatteet 0,5 - 1 e kirpparilla.. Siis bodyt, housut, lakit, ...

Mäkään en laittas pakettina! En meinaa itsekään osta niitä, kun yleensä niihin on ujutettu kulahtaneet sekaan.

Yhteistyössä