heiii, apuja tuoreelle äipälle, kirpparijuttua............

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmmm"

Vieras
jos joku jaksais vastata, oon laittamassa vauvan vaatetta kirpparille, mietin vähän hintoja, esim me&i body, semmonen etanakuvio, tosi ihana musta, eli on ollut käytössä, kunto on kuitenkin musta hyvä! nuohan on uutena kalliita mut mä oon tottunu ostamaan kirppikseltä bodyja 1-max 2e... eli mitä tuolle hinnaksi? :D

peri muuta, lindexin kivat pinkit tähtiraitahousut, uutta vastaavat musta.
äp pakkauksen toppapuku,
bamse/hello kitty bodyt,
tutan iiihanat krokotiili housut (ne lilat)
name itin täysin käyttämättä jääneet farkut, tosi söpöt, pinkit resorit jne.... uutena makso jotain 20euron pintaan...

vähän suuntaa jos sais nii en olis ihan niin hakoteillä, yllättävän vaikeeta hinnotella ku jotain voittookin haluttas saada

Haluatko vain päästä tavarasta eroon ja saada hiukan rahaa vai saada parhaan mahdollisimman tuoton? Minä halusin hiukan rahaa ja mahdollisimman vähän kantaa kotio ja laitoin seuraavia hintoja vastaviin tuotteisiin (kaikki meni):

esim me&i body, semmonen etanakuvio, - 3e
lindexin kivat pinkit tähtiraitahousut, uutta vastaavat musta. - 1e
äp pakkauksen toppapuku, - 6e
bamse/hello kitty bodyt, - 1-2e
name itin täysin käyttämättä jääneet farkut, - 3e

Minä myyn nykyään vain itsepalvelukirppiksillä. Niissä saa monesti parissa tunnissa paremman tuoton kuin pöytäkirppiksella kahdessa viikossa (esim viime keväänä pidin 2vkoa ja sain voittoa n.80e. Viime kuussa olin kirppistapahtumassa ja kolmessa tunnissa sain voittoa 156e). Ja vähemmän vaivaa tarvii nähdä noihin kirppistapahtumiin ;) Niissä voi pitää hinnat alhaisempina, joten tavaraa menee ja rahaa tulee :D

Yhteistyössä