Lastenvaatehirvitykset top ten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä inhoan lapsilla:
- kerhoissa/kylässä/yleisissä tilaisuuksissa lapsilla jotkut hirvittävät venahtaneet kulahtaneet kauhistukset päällä ja niin että POJILLA POIKIENVÄREJÄ v.sin/tummansin/mustaa ja TYTÖILLÄ TYTTÖJENVÄREJÄ eli v.pun ja tummanpun. Ja siis jotain printtihirvityspaitoja.

-Spiderman/Batman/Liekki yök yök printtijuttuja. Meillä yövaatteissa, sukkahousuissa ja alusvaatteissa

- vaatteet ( varsinkinkin ulkovaatteet ) ihan täysin eriparia... mä yritän että edes vähän matchais hanskat ja pipo haalariin tai olisi sitten samaa väriä keskenään... kauhea kattoa kun kerhoissa joillakin lapsilla on ihan rikkinäisiä haalareita, eikö voisi ostaa vaikka kirpparilta jonkun vähän paremman joka olisi lämminkin

- ylipäänsä mistään 90-luku vermeistä mitkä ihan kulahtaneita ja siis että niissä ollaan kerhoissa ja joka paikassa. Meilläkin käytetään yöllä ja kotona vaikka mitä, mutta kun lähdetään ihmisten ilmoille puetaan nättejä ja kaikki mun ostamat vaatteet on melkein alesta tai kirpparilta eli ei oo tainnu maksaa enempää ku jotkut VapaaVAlinta kuteet...

En pidä siitä että jotkut lapset puetaan likaisiin tai rikkinäisiin vaatteisiin. Sekä 80-90-luvun vaatteet ovat joutaneet lumpuiksi jo vuosia sitten.
Tämän kun kaikki muistaisivat.

Lisäksi ihmettelen tuota polvien puhkikulumista, mistä moni mainitsi. Onko meillä sitten niin paljon housuja ettei ole 3veellä koskaan vielä puhki mennyt yhdetkään.
Juu ja konttaa lattioilla leikeissään jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:
Kivat-pipot, siis se kypärämalli :x

Asun Lontoossa ja lapsilla on kivat-kyparamyssyt. Tuskin menee paivaakaan etteiko joku kysyisi mista saa noin ihania hattuja! =)

Samankaltaisen vastaanoton ovat saaneet myos aitiyspakkauksen toppatossut, kevyttoppis ja makuupussi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä kamalaa siinä on jos käyttövaatteena on halpissettejä cittarin malliin? Meillä ainakin pojalla varsinkin (kohta 2v) menee housuja puhki tuhkatiheään. Ei viitsis mitään 50 euron pöksyjä ostella siihen tahtiin.

No johtuiskohan se just tuosta että sillä halvalla hinnalla ei saa laatua. Ei meillä ainakaan ole 2- vuotias saanut yhtäkään vaatetta puhki, vaikka vaatemäärä on sen verran pieni että vaatteille tulee paljon käyttöä ja kulutusta.

Tähän on sanottava, että cittarista voi oikeasti löytää kestäviä vaatteita. Itse olen ostanut merkkivatteita jotka eivät kestä ( paljon iloa sitten niistäkin..), mutta esim sain kaverilta marketista ostetun huppari gollegeasun Lotta ja Lassi ja se on kestänyt lukemattomia pesuja ja tekstit sun muut eivät ole hapristuneet 60 asteen pesussa.
Itseäni ärsyttää eniten ihmiset jotka kuvittelevat pukevansa lapsensa erikoisesti kun se "erikoinen" sattuu oikeasti olemaan muoti juttu ja melkein jokaisella. ( retro) Oikeasti erikoisempaa olisikin pukea lapsi ihan omaa luovuutta käyttäen.
Itse en suosi liekki kuvioita ja mitään turtles tyylisiä kuvioita, mutta jos lapsi isompana haluaa pukea päälleen moista niin suon sen :)
Oli liikuttavaa katsoa kuinka ylpeä 2 -vuotiaamme oli kuin sai Joululahjaksi cars-aiheisen fleece takin.
Kivat- kypärähuppu oli pelastus talvella. Kokeiltiin kaikkea, mutta mikään ei oikein sopinut lapsen päänmalliin ja samalla lämmittänyt. Kivat villainen huppu oli huippu ja minusta sopi hienosti talviasuunsa.
Itse en pidä pipoista joista roikkuu kaiken maailman pompuloita. ;)

Yhteistyössä