Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Kyllä se on se lapsi itse joka niitä batman/spiderman/turtles -printtejä haluaa. Mieluummin teen siinä lapsen onnelliseksi, jos vaate on sopiva ja käytännöllinen, kun jättäisin ostamatta sen takia että ei ole kaunein ja tyylikkäin mahdollinen vaate. Itse ostan aina silloin tällöin pojille niitä suosikkihahmoprinttejä, mutta enimmäkseen ihan käytännöllisiä raitapaitoja tms, jotka käyvät vielä silloinkin, kun siihen puuhapeteen on kyllästytty.
Minä taas ajattelen, että ei se lapsen onni voi olla niistä kamalista printeistä kiinni ; )
Onneksi oma poika ei niitä siis edes halua. Mutta luulen, että en siltikään ostaisi, vaikka haluaisikin.
No onko lapsen onni kiinni ylipäätään leluista ym. jutuista mitä saavat? Ei tietenkään, mutta jos pitää valita vaikka kahdesta samanlaisesta paidasta, joista toisessa on lapselle mieleinen kuva tms. tai siitä joka äidin mielestä on kivan näköinen, niin mun mielestä on reilumpi valita se lapselle mieleinen. Käytännöllisyys ja vaatteen tarpeellisuus menee edelle, mutta minun vaatemaun ei tarvitse mennä lapsen maun edelle.
Tässä meidän näkemys varmaan sitten eroaa.
Minusta minä valitsen lapsen vaatteet niin kauan kuin ne maksankin. Jos joku ei kertakaikkiaan miellytä silmää eikä sovi lapsen päälle (esim. joku Turles pikkulapsen printiksi) niin sitten en näe mitään syytä, miksi ostaisin. Ehkä olen vähän tyly, mutta haluan että lapseni on suht tyylikkäästi puettu. Lapseni saa sitten valita niistä vaatteista, jotka hänellä on.