Lastenvaatehirvitykset top ten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pakko saada säpinää tänne palstalle, kun on niin kuollutta taas.
Listataanpa teistä kammottavimmat lastenvaatteet/kuosit/merkit/ihan mitkä vaan. Siis sellaiset, joita ette koskaan lapsellenne pukisi.

Omalta listalta löytyvät
Putkikuomat
Tekstipipot
Vitsipaidat
Spiderman, Turtles ja muut vastaavat printit
Liekkikuvioiset vaatteet
collegeasu tyyliä citymarket, siis paita ja housut samaa settiä

Meidän lapset näyttää ap:n mielestä hirvittäviltä. :D

Itse en rahojani tuhlaisi myöskään vitsipaitoihin, tekstipipoihin tai liekkikuvioihin. En myöskään niihin älyn kalliisiin vaatteisiin joista täällä meuhkataan. Pääkallot on mun inhokkilistalla ehkä korkeimmalla.

hellokitty,cars,starwars-kaikki disney -printit
kapenevalahkeiset farkut
kuluneet, nuppaantuneet collaripuvut
harmaa-tummansininen-musta ainoana värinä lapsen päällä
yhdeksänkytluvun alusta käytössä pyörineet vaatteet
kuomat
noi nyt ainakin, lisään kun mieleen tulee :D

Mitä kamalaa siinä on jos käyttövaatteena on halpissettejä cittarin malliin? Meillä ainakin pojalla varsinkin (kohta 2v) menee housuja puhki tuhkatiheään. Ei viitsis mitään 50 euron pöksyjä ostella siihen tahtiin.

Itse vihaan kanssa kaikkia Spidermaneja ym. muita kamaluuksia. Pääkalloja en myöskään ymmärrä lasten vaatteissa.
Tekstipaidat on kanssa järkyttäviä..
En myöskään tykkää pojalla vaalean sinisistä vaatteista, samaten tytöillä vaaleanpunaiset..

Juntti-Duudsonipaidat ja varsinkin niiden halvat kopiot, kamalat retro-hässäkät Me&I (vaimitäsenytoli) kamalimpia, napapaidat ja minihameet pienillä! Kuomat on ok oman pihan rymykengät maalla, mutta ei ne kyläily/koulukengät ole!

Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:
Kivat-pipot, siis se kypärämalli :x

Mikäs pipo sitten ois silmää miellyttävä ja lämmin? Musta Kivatilla on paras toi kypärämyssyn malli niistä merkeistä, joita oon kokeillut. Muut nousee niskasta ylös tai eivät pysy korvilla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä kamalaa siinä on jos käyttövaatteena on halpissettejä cittarin malliin? Meillä ainakin pojalla varsinkin (kohta 2v) menee housuja puhki tuhkatiheään. Ei viitsis mitään 50 euron pöksyjä ostella siihen tahtiin.

No johtuiskohan se just tuosta että sillä halvalla hinnalla ei saa laatua. Ei meillä ainakaan ole 2- vuotias saanut yhtäkään vaatetta puhki, vaikka vaatemäärä on sen verran pieni että vaatteille tulee paljon käyttöä ja kulutusta.

Yhteistyössä