lastentarvikkeita Lohjalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja femma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

femma

Uusi jäsen
29.04.2008
2
0
1
Olen juuri muuttanut Helsingistä Lohjalle. Tietääkö kukaan onko Lohjalla lastentarvikeliikettä ja jos on niin mitä merkkejä on saatavilla? Tarvitsisin Emmaljunga Scooter rattaat.

Lohjalta löytyy lastentarvikeliike ojamolta nimeltä Tenava-aitta.Mallistosta löytyy kaikki samat kuin lastentarvikeliikkeeltä vantaalta,myös scooter rattaita.Valikoima erittäin laaja.
Tenava-aitasta saa valikoiman lisäksi myös hyvää ja asiantuntevaa palvelua,olen itse henkilökohtaisesti käynyt useasti kyseisessä liikkeessä.Liike sijaitsee Ojamonharjuntiellä kukkakaupan vieressä =)

Kiitos vinkistä. Kävin tutustumassa Tenava-Aittaan. Valikoima oli todella hyvä ja laaja. Enään ei tarvitse lähteä ostoksille pääkaupunkiseudulle. Sain Emmaljunga Scooter rattaat heti mukaani. Palvelu oli mukavaa ja asiantuntevaa. Suosittelen kaikille lastentarvikkeita tarvitseville.

Pakko oli tähän vielä kommentoida, että kyllä Lohjalta löytyy toinenkin liike nimeltään Vaahteraväki (Lidliä vastapäätä). Ihana paikka ja tosi mukava omistajapariskunta!
Itse olen tällainen luomuihminen, joten heidän valikoimansa on juuri meidän pikkuihmisten tarpeisiin. Valikoimissa oli kestovaippoja, kantoliinoja, rintareppuja, puuleluja (niitä oli kuulemma tulossa lisääkin), kotimaisia pellavavaatteita (iihania!!), Weledan lastentuotteita ja vaikka mitä. Se ainoastaan harmitti, että vaatteita ei ollut kuin 130 cm asti... Mutta itseasiassa juttelin omistajien kanssa ja he kertoivat, että toiveita valikoiman suhteen otetaan vastaan mielellään.
Kärrypuolella huomioni kiinnittivät todella edulliset yhdistelmävaunut (ei Kiinasta) ja kaiken lisäksi vielä hyvännäköiset! Ja olihan siellä kaikkea muutakin, turvaistuimia ja sen sellaista...
Että eikun ostoksille! Ai niin, meinasin unohtaa, että sinne oli tulossa KESTOVAIPPAKANKAITAKIN ja niihin liittyviä tarvikkeita! Nyt on tämäkin puute korjattu Lohjalla! :p

On ihan pakko kommentoida Syrengan viestiä.

Itse olen erittäin pettynyt kyseisen liikkeen toimintaan.Olen asioinut kyseisessä liikkeessä muutaman kerran ja täytyy sanoa,että kyseisellä pariskunnalla ei ole tietoakaan asiakaspalvelusta.Tiedän myös muita jotka ovat samaa mieltä kanssani ja olen myös kuullut,että eivät astu jalallakaan kyseiseen liikkeeseen huonon palvelun vuoksi.Tämän takia olen erittäin iloinen,että lohjalta löytyy myös aidosti asiakkaista välittävä ja hyvät käytöstavat omaava Tenava-Aitta,sieltä löytyy todella ystävällinen omistajapariskunta.Tätä paikkaa olen suositellut myös ystävilleni ja tulen myös suosittelemaan.Tästä myymälästä en ole vielä kuullut yhtään negatiivista palautetta.Tämä on vain oma mielipiteeni =)

Ompas mielenkiintoista tekstiä. Mainospuheet sikseen, en todella allekirjottaisi monsuunin kommenttia vaahteraväestä. Kummastakin olen kuullu sekä hyvää, että huonoa palautetta. Jokainen kyllä tietää mihin on tyytyväinen ja mitä tuotteita haluaa jos vaan avaa pikku silmänsä ja ajattelee ITSE.

Äiti ja iskä mielettömästi tsemppiä. Oon nähny teijät asiakkaitten kanssa ja tiedän että ootte hyviä. Go Vaahteraväki!!:D

Mutta jokainen päättäköön itse! =)

... johan on kummallista keskustelua... kuka viittii keskustella joistain liikkeistä, eix nyt oo tärkeempiäkin juttuja. ' aidosti asiakkaista välittävä' ja jne, heh heh... Mistäs tiedät kuinka paljon ne susta välittää... Musta tuntuu, että kauppiaat välittää lähinnä asiakkaan kukkarosta. Että tälleen!

Yhteistyössä