lastentarvikekirppis myytävänä Oulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne naistenvaatteet olis voinut vaikka laittaa erilleen lastenvaatteista, omiin loosseihinsa, jos niitä kerta on pakko olla. Miten voi olla mahdollista, ettei Oulun kokoisessa kaupungissa muka pelkkä lastenvaatekirppis kannata? Jotain ekstraa ja erilaista pitäisi kai keksiä, että saisi houkuteltua enemmän myyjiä/ostajia.

No kyllä minä sinne aina olen ilman opasteitakin löytänyt ja ihan tykkäsin. Ainut mikä minua ihmetyttää,että miksi se pitää olla pelkkä lastenvaatekirppis? En ole näitä ymmärtäny koskaan.

[QUOTE="Liili";23280313]Ne naistenvaatteet olis voinut vaikka laittaa erilleen lastenvaatteista, omiin loosseihinsa, jos niitä kerta on pakko olla. Miten voi olla mahdollista, ettei Oulun kokoisessa kaupungissa muka pelkkä lastenvaatekirppis kannata? Jotain ekstraa ja erilaista pitäisi kai keksiä, että saisi houkuteltua enemmän myyjiä/ostajia.[/QUOTE]

Ja mä en ole taas koskaan ymmärtänty että se pitää olla pelkkä lastenkirppis?
Ja toisekseen paljekirppis on niin iso ja eikö oulussa ole vielä toinenki iso kirppis. Et ei se kaikki vaan kannata.

Minä taas tykkään siitä, että kirppis on ihan vaan lastenvaatteille. En osta itselleni käytettyjä vaatteita tms., lapsille kyllä. En halua koluta jotain mega-kirppistä läpi, jossa on myytävänä mummon vanhoista verhoista käytettyihin miesten kalsareihin ja arabian kahvikuppeihin varsuteltua tavaraa. Sehän on vähän niinkuin erikoisliikkeeseen menisi! En erityisesti pidä myöskään tavarataloista.

Hassua että monwt sanoo Vintiössä olevan pelkkää *paskaa*myynnissä. It olen joka kerta tehny hyviä löytöjä...! Pidin pöytääkin siellä ja sain viikosta yli 200€.

IHAN SEKOJA OLETTE!!! Ei kait se omistajan vika ole jos tuodaan paskaa myyntiin? Ja noista opasteista päättää kaupunki! eikä realilla ole opasteita ja hyvinpä olette sinnekin löytäneet.
Ja omistaja näyttää olevan raskaan.

[QUOTE="oululainen";23265632]Vintiö on kyllä ollut koko ajan lähinnä vitsi. Ensin ottavat tilat jostain nurkan takaa, eivätkä taatusti vaivaudu laittamaan mitään opasteita että porukka löytäisi paikalle.[/QUOTE]

Joo oli tosi kiva tunti etsiskellä tuulisella lumisateella sitä kirppistä vauvan kanssa vaunuilla. Jotain opastetta olisi kyllä kaivannut, varsinkin tällaiselle muualta Suomesta tulevalle kun etsin sitä niiden autoliikkeiden seasta. Ihan hyviä löytöjä kyllä tein kun kerran siellä kävin. Harmi jos se kuitenkin lopettaa, kun olisi tehnyt mieli käydä siellä seuraavallakin Oulun reissulla.

Oletteko joskus ajatellu sitä, että opasteiden paikat omistaa Oulun kaupunki. Ei sitä nuin vain voi opasteita mihin sattuu laittaa. Laitetaan sana kiertämään,niin löytää loputkin jotka etsii. Kuulin että jatkavat ainakin toukokuun loppuun. Toivottavasti saavat uuden omistajan!

Yhteistyössä