Lastentarvike oli mitätöinyt lahjakortin, mitä vit**a????

• Viestiketjun aloittaja tyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti
tyrmistynyt
Sain viime kesänä työkavereilta vauvalahjaksi Lastentarvikkeen lahjakortin. Vuoden voimassa. Tänään menin liikkeeseen ostamaan fillariin istuinta, mutta lahjakortti ei ollutkaan voimassa, koska "olemme uusineet kassajärjestelmän, eivätkä vanhat lahjakortit käy enää".

Siis ihan oikeasti, voiko liike vain päättää, että lahjakortit eivät käy, vaikka niissä on vielä päiväystä jäljellä? En voi käsittää!

Olen ennenkin saanut Lastentarvikkeessa tosi paskaa palvelua, mutta tämä oli jo ihan käsittämätöntä.

ap
Mä kilahdin ihan täysin. Myyjät sai paskaa niskaan, vaikka kuinka yrittivät ruikuttaa että tämä on pääkonttorin käsky. Yritin soittaa toimitusjohtajalle, mutta en saanut kiinni, huomenna uusi yritys. Ja ihan saletisti ne rahat tulee mulle kouraan, enkä penniäkään kuluta siihen puljuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä kilahdin ihan täysin. Myyjät sai paskaa niskaan, vaikka kuinka yrittivät ruikuttaa että tämä on pääkonttorin käsky. Yritin soittaa toimitusjohtajalle, mutta en saanut kiinni, huomenna uusi yritys. Ja ihan saletisti ne rahat tulee mulle kouraan, enkä penniäkään kuluta siihen puljuun.
Hyvä!!!! Tiukkana vaan

:kieh:

EI KÄY EI |O

Lyö vaikka vasaralla peukaloon että tulet oikein vihaiseksi ja menet ja vaadit vastinetta!
Uhkaat viedä asian kuluttajansuojaan, ellei kortti jossa on päiväystä jäljellä muka käy.
Ei ostohetkellä asiakas voi mistään kassajärjestelmien vaihdoista tietää eikä tosiaan ole asiakkaan huoli niitä murehtia!

... menee niillä muuten kirjanpitokin sekaisin tollasesta- rahaa tullut kassaan vailla selitystä... pelkkää plussaa, vaan varastoon ei vastaavaa miinusta!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
EI KÄY EI |O

Lyö vaikka vasaralla peukaloon että tulet oikein vihaiseksi ja menet ja vaadit vastinetta!
Uhkaat viedä asian kuluttajansuojaan, ellei kortti jossa on päiväystä jäljellä muka käy.
Ei ostohetkellä asiakas voi mistään kassajärjestelmien vaihdoista tietää eikä tosiaan ole asiakkaan huoli niitä murehtia!

... menee niillä muuten kirjanpitokin sekaisin tollasesta- rahaa tullut kassaan vailla selitystä... pelkkää plussaa, vaan varastoon ei vastaavaa miinusta!
Ei tarvi lyödä vasaralla. Olen ihan raivona muutenkin. Ja jesus mitä vatipäitä ne myyjätkin ovat, kun ihan kirkkain silmin kertovat asiaa ja pitävät selitystä ihan loogisena.

Aatelkaa ku joku Stokka päättäis, että lahjakoriti eivät olekaan enää voimassa. Saisivat varmaan ihan mukavat plussat kassaan.

Kaiken takana on nainen
Jos eivät myy sulle lahjakortilla, ota kortin ostanut ystäväsi mukaan ja hän vaatii menettämänsä summan takasin ja/tai otatte yhteyttä kuluttaja-asiamieheen!

ap
En saanut rahoja ulos, mutta sain alkuperäisen lahjakortin sekä 9 euroa alennusta ostamastani tuotteesta. Kun sain toimitusjohtajan kiinni, hän hoisi asian vikkelästi kuntoon. Liikkeeseen kun menin, eivät edes pyytäneet anteeksi.

En ajatellut enää koskaan asioida liikkeessä. Onneksi kaupungissa on muitakin vastaavia, joskaan eipä niissä muissakaan järin hyvä palvelutaso ole. Mikä siinä onkin, että juuri lastentarvikeliikkeissä tuntuu olevan ne töykeimmät myyjät... Ja mä en edes ole erityisen vaativa asiakas.

Yhteistyössä