lastensuojeluilmoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poliisi selvittää kyllä ilmoittajan, mutta jos hän ei enempää häiritse elämäänne, niin kannattais jättää asia sikseen. Tuollaiset oikeusprosessit on henkisesti tosi raskaita.

Ne ottaa sossusta teihin yhteyttä ja tulevat kotikäynnille koska niiden on pakko tarkistaa tilanne jos ilmoitus tehdään. Jos kattovat että asia ok niin mitään ei tapahdu

Todella ikäviä nämä. Meistäkin on kerran tehty ls-ilmoitus, joka todettiin aiheettomaksi. Minua ko. ilmoitus todella loukkasi, eikä yhtään auttanut lohduttelu, että parempi liikaa ilmoituksia kuin liian vähän. Kukaan, joka ei ole joutunut aiheettoman ls-ilmoituksen kohteeksi, ei voi ymmärtää sitä tunnetta, kun kirje postilaatikosta kolahtaa.

Minusta pitäisi ehdottomasti olla joku numero, johon ilmoituksen tekijän pitäisi soittaa ja keskustella sosiaalityötekijän kanssa siitä, onko ls-ilmoitus tarpeen. Nyt voi kuka tahansa tehdä ilmoituksen nimettömänä mistä vaan ja sillä ei ole mitään merkitystä, onko asiassa mitään lasten kannalta ongelmallista.

Älä nyt ap ala mitään elämässänne muuttamaan tämän kyttääjän takia.Joillain vaan ei ooelämää ja tarvii sitten kiusata muita.Jatkat vaan nyt elämään niinkuin ennenkin...Ehkä ilmoittaja sitten vielä kettuuntuu enemmän kun lastensuojelu ei puuttunutkaan mihinkään ja tulee sulle suoraan sanomaan ,niin pääsisit säkin sitten sanomaan sille että pitää huolen vaan omista asioistaan!

Ja mun mielestä tää on osittain aika perseestä että voi nimettömänä ilmoitella..Mun yks tuttu selitti mulle joskus että sitä ärsyttää joku "ämmä" ja että se aikoo tehdä niitten perheestä ls-ilmotuksen,ihan vaan vittuillakseen.Ja tuskin se mun tuttu ainut on...

Yhteistyössä