Lastensuojeluasia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
onko tällainen asia syytä ilmoittaa lastensuojeluun?
eli eräs tuttu yh-nainen seurusteli 1 vuoden erään miehen kanssa. hänen 11v tyttö kiintyi (itse asiassa ihastui) kovin tähän mieheen. sitten heille tuli ero, mutta tämä nyt 12v tyttö asuu oikeastaan joka viikonloppu tämän miehen luona. mies ostelee hänelle vaatteita ym. tyttö on ilmeisesti vieläkin ihastunut tai jotain, mielestäni hieman kummallisen kuuloinen suhde..... Hänen äiti ei hirveästi välitä, on vaan tyytyväinen kun tyttö on siellä, koska itse ryyppää viikonloput (on myös nuorempi lapsi hänellä joka sitten kyllä on yleensä viikonloput kotona joten senkin osalta ilmoitus voisi olla paikallaan).
Pitäisikö tällaisesta ilmoittaa lastensuojeluun?? Tämä mies muuten työskentelee pienten lasten parissa.

Mikä tuossa on sun mielestäsi lastensuojelua vaativa asia??? Ajatteletko, että miehen TÄYTYY olla pedo, kun kerran viihtyy nuoren tytön seurassa. ja ehkä tällä tytöllä ei ole ollut isähahmoa elämässä ja on siksi niin ihastunut. Ei siihen tarvitse mitään seksuaalista liittyä. mies selvästi pitää lapsista kun on alallekin hakeutunut töihin...Mä en ymmärrä näitä ihmisiä, jotka näkee jotakin saastaista ja salamyhkäistä aina joka paikassa.

ja pyytää lastensuojeluviranomaisia tarkastamaan asian. Varsinkin jos alkoholilla läträtään. Ei mene koskaan hukkaan nämä ilmoitukset, ihan oikeasti. Ja jos epäilyttää, että oman nimi tulisi, niin ilmoituksen voi tehdä nimettömänä eivätkä he sitä tinkaa kuka soittaa.

[QUOTE="a p";23056578]no mun mielestä tuo on vaan aika omituista että asuu viikonloput miehen luona joka ei ole hänen isä...[/QUOTE]

Niin parempi olisi varmaankin sen ryypiskelevän äidin luona.....

Yhteistyössä