N
nellamaia
Vieras
olen käynyt tokaluokkalaisen tytön kanssa vuoden verran lasten psyk polilla koska hän saa raivareita kotona ja ulkona, koulussa raivareita ei tule mutta koulusuoritukset vaihtelevia ja tarvitsee erityisopetusta matikassa , äikässä. tyttö aina ollut yliaktiivinen ja olen saanut häntä pitää holdingissa raivareiden aikana. menin poliklinikalle tytön kanssa siinä toivossa että nyt varmaan saadaan diagnoosi onko adhd tms. mutta ei.. juttelua juttelun perään ja tädit käyneet poliklinikalta usein meillä kotona,turhanpäiväistä mitä teille kuuluu plarinaa..ja nyt tuli kirje postista että teemme lastensuojeluilmoituksen koska lapsesta on huoli. what???? kiitos vaan, hain apua lapselleni, hänen käyttäytymiseensä ja koulu menestyksen selvittelyyn. ja tämä on nyt sitten sitä APUA??? pelottaa. ottaako ne nyt mun tyttäreni huostaan? kotona kaikki kuitenkin ok lukuunottamatta hänen raivareita. tässä huomattiin taas että apua ei kannata hakea?? kyllä on kusetettu olo. tuntuu niin turhauttavalta ja pahalta. jos lastensuojelua kaivattaisiin, olisin sitä itse hakenut. mutta kun ei kaivata. ainoastaan selvittelyä ja diagnoosia että tyttö saa oikeaa kuntoutusta ja tukea. pitää varmaan mennä ihan vaan terveyskeskus lääkäriin ja kysyä adhd testejä...vai lähetetäänkö sieltäkin kirje meille kotiin että asia siirtyy lastensuojeluun kun koitan hakea tyttäreni käytökseen apua.