Lastensuojelu ilmoituksen paikkako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikkuja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liikkuja äiti

Vieras
Olen Äiti. Olen hyvin Reipas äiti. Pidän leipomisesta, kaikista kotihommista ja liikunnasta. Pidän kodin puhtaana. Pyrin tekemään terveellistä ja monipuolista ruokaa ja minulle on Tärkeä pitää rytmeistä kiinni. Meillä on säännölliset ruoka ajat, samoin karkkipäivästä pidän kiinni. Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja äiti. Tupakkaa en polta ja juon todella harvoin. Tällä hetkellä olen pienimmän kanssa kotona. Tukiverkosto on olematon. Nuorin käy isänsä luona joka toinen viikonloppu. Asiani koskee Omaa aikaani, jota yritän repiä arjen keskeltä, pienimmän isän luona ollessa. Olisin kysynyt muiden mielipidettä Voinko jättää 9v ja 6v tunniksi kotiin keskenään, leffaa katsomaan tai leegoilla leikkimään jos käyn vaikka lenkillä tai pyöräilemässä. Lasten jäisivät mielellään keskenään ja luotan kyllä lapsiini. Lapset eivät halua aina lähteä mukaan ja monesti olen jättänyt lenkit väliin ja jäänyt lasten kanssa. On ihanaa pyöräillä ihan yksin ja nauttia siitä kun tuuli puhaltaa hiuksia. Liikunnasta saan paljon voimaa pyörittää arkea taas uusin voimin. Onko se sitten heitteillejättö jos jätän isommat tunniksi keskenään? Lenkkini ovat 10-15km mittaisia eivätkä pikku jalat jaksa usein semmoisia polkea. Kiitos jo vastauksista.

Minun mielestäni ihan ok. Mutta varmaan moni sanoo ettei missään tapauksessa voi jättää edes 15-vuotiasta yksin hetkeksikään :)
Isommalla on varmaan puhelin jolla saa tarvittaessa yhteyden.

Yhteistyössä