Lastenohjelmat...

Minusta nykyään nuo lastenohjelmat on tosi outoja.. Silloin ku mie olin lapsi telkkarista tuli Tao Tao,Peukaloiseretket,Maija Mehiläinen, Tohtori Sykerö.. sais minun puolesta kyllä tulla takas ja noi uudet vois heivata jonnekki =)

hommaa
hommaappa juniori, sieltä tulee noita vanhoja ohjelmia. mut mun pitää kyllä myöntää että mä oon ollu pettyny niihin, ei ne enää oo niin ihania ku sillon ennen. Ja näkyyhän taotao kakkoseltakii vielä päivää en vaan muista.

Saraldo
Mäkin tykkään enemmän kakkosen lastenohjelmista. Mutta TaoTao ei meillä uponnut. En edes muistanut, että se on dubattu ja se ilmeisesti saksankielinen alkuperäisäänitys kuuluu koko ajan taustalla. Eihän siitä saa edes selvää! Peukaloisen retket ja Maija Mehiläinen sais tulla kyllä uudelleen, myös Tohtori Sykerö.

Tao tao tulee lauantaisin kakkoselta.. Ja Maija Mehiläinen tuli vielä syksyllä juniorilta, mut täytyy myöntää et ne ei ollu yhtään niin hyviä kuin muistin! Eikä meidän neitikään niistä välittänyt. Mansikka Marja, Richard Scarryn touhukas maailma, Jojon sirkus ja kaikki musiikki ohjelmat (mm.Titi) ovat meillä erittäin suosittuja!

Kakkosen lastenohjelmia meilläkin katsotaan. Playhouse Disney on lastenkanava, jota muulloin saatetaan katsoa. Muut Disneyn kanavat on pilattu hölmöillä näytellyillä sarjoilla.

On Kakkosellakin monta sellaista lastenohjelmaa,mitkä saisi poistaa maailmankartalta. MAUUUUU

Täytyy muistaa, että nämä meidän lapset on tämän ajan lapsia. He joskus muistelevat lämmöllä näitä nykyisiä ohjelmiaan ja kaipaavat niitä jne. Itseäni ärsyttää anoppi, jonka mielestä vain sellainen on mukavaa ja arvokasta, mitä oli hänen ollessa lapsi. Eli siis vain viiskytluvun lastenlaulut ja lasten kirjat jne. Meilläkin katsotaan kakkosen ohjelmia, niissä on mielestäni ajatusta takana, vaikka osa onkin aika vauhdikkaita tahdiltaan. Tosin, olen kirjastosta lainannut omaa lapsuuden suosikkia Noita Nokinenä kuunnelmia ja niihin ovat omat lapsenikin ihastuneet.

Yhteistyössä