Lastenne viimeisimmät hassut, hauskat, huvittavat ym. sanomiset?

Tässä jokin aika sitten puhuttiin laskettelemisesta ja siitä että äiti (minä) ei taida uskaltaa laskettelemaan kun edellisestä kerrasta on niin pitkä aika. Poika 9v tokaisi tähän: "Houkutellaan äiti suklaalla alas!". Repesin nauruun... suklaa on heikkouteni.

7-vuotias tokaisi aamupalastaan nillittävälle pikkusiskolleen painokkaasti, että "ei tää ole mikään tilausravintola, sinähän syöt mitä sulle annetaan tai olet syömättä!" Mistä lie opittua B)

[QUOTE="vieras";28154900]32-vuotiaskin on jonkun lapsi.[/QUOTE]

Eemin ja Nooan äitihän ei millään voi olla 32-vuotias, jos on -87 syntynyt, kuten nimimerkissään seisoo. Näin epäilen itsekin kirjoitustensa perusteella, sanoi mitä sanoi :) Vaikka eihän asia minulle kuulu.

Oltiin kaupassa. Imetän edelleen, mutta en lapsentahtisesti vaan rajoitetuissa olosuhteissa.

Lapsi: toisii tissii mammii? (=saisiko maitoa toisesta tissistä, kiitos?)
Äiti: eeei me nyt oteta maitoa, nyt ollaan ostoksilla
Lapsi: (ensin hiljaisuus, kurtistaa kulmia) hummus... hummus?

Hummusta se reppana pyysi vakavissaan korvikkeeksi, mutta ei tarjoillut äiti sitäkään kesken kauppareissun :D Joo, ei se ollut niin hauska kirjoitettuna, mut toi hummus tuli vähän puun takaa...

[QUOTE="vieras";28174290]Eemin ja Nooan äitihän ei millään voi olla 32-vuotias, jos on -87 syntynyt, kuten nimimerkissään seisoo. Näin epäilen itsekin kirjoitustensa perusteella, sanoi mitä sanoi :) Vaikka eihän asia minulle kuulu.[/QUOTE]

Kyl oon syntyny v. -78. Se kuka väittää mua 32-vuotiaaks on vääräs.

Yhteistyössä