Lastenne viimeisimmät hassut, hauskat, huvittavat ym. sanomiset?

Tänään oli 5 v mun kaverina tankaamassa. Puhuttiin siinä "diisselistä" . Kun päästiin autoon niin poika sanoo niin tietävästi että äiti täällä haisee ihan kiisseliltä.

Joku aika sitten isoveljensä leipoi toscapiirakkaa ja kysyi haluaako 5 v:kin sitä. Tämä kysyy että mitä ihmeen loskapiirakkaa.

Selasin kirjaa, jossa oli kuva Marilyn Monroesta. Tyttö katsoi kuvaa hetken ja sanoi "Äiti!". :D

Tämänpäiväinen keskustelu ruokapöydässä:

tyttö (pitää maitopurkkia kädessään): Heppa!
minä: Se on lehmä.
tyttö: Lemmä. Bää!
minä: Lehmä sanoo ammuu.
tyttö: Bää!
minä: Ammuu.
tyttö: Bää! Bää!
minä: MUU!
tyttö: BÄÄÄÄÄÄÄÄ!
jne.

Oltiin viikko sitten Lapissa ja olin lähdössä 4v tytön kanssa hiihtämään. Vedin monoa jalkaan ja samalla tokaisin, että "täällä on joku ryppy" ja oikaisin sukkani suoraksi. Siihenpä sitten tyttö tokaisee, että "sä taidat olla tulossa vanhaksi!" :D

Tyttö luuli siis, että mulla on jalassa ryppy.

Mies meni vessassa käymään. Tytär pyrähti mun eteeni ja tuijotti mua kulmat kurtussa. Käänsin päätäni tyttöön päin ja kysyin, no mikä hätänä? Tyttö pisti kädet lanteille ja sano, että isi meni vessaan nyt nukkumaan, koskahan mahtaa herätä :laugh:. Rupesin nauramaan ja sanoin, että isi meni hädälle.

Tänä aamuna tyttö ähelsi sukkia jalkaan ja meni vähän nurin kurin. Otti sukan pois ja yritti uudestaan laittaa jalkaan, taas sama juttu. Viskas sukan lattialle ja istuviltaan kaatu selälleen sohvalle, dramaattinen huokaus, rankkaa, elämä rankkaa :D. Ei tolle voinu muuta kun nauraa vedet silmissä, oikein prinsessa dramaattisuus välillä. Tytär melki 3v.

Meillä on ovessa sisäpuolella sellainen pikku hakanen, koska muuten poikamme melkein 3v satunnaisesti karkaa ovesta kun osaa sen itse avata. Tultiin eilen päiväkodilta kotiin ja iskä oli vasta matkalla töistä kun saavuimme. Vedin oven perässäni kiinni ja napsautin hakasen lukkoon, jolloin poikani huusi mulle komentavaan sävyyn: "äiti, ny ikkä ei pääse kotiin!" :D :D
Poika rauhoittui vasta kun vakuutin että avaan kyllä oven iskälle kunhan tämä saapuu. :laugh:

Tapahtui saunassa viime viikolla:

Tyttö 3 v.: Äiti, sulla on huonosti noi tossa edessä
Minä: Niin mitkä?
Tyttö: No noi mikkä loikkuu tossa edessä.
Minä: Ai tissit?!
Tyttö: Ni.
Minä: Siis onko äitillä sun mielestä tissit "huonosti"?
Tyttö: Joo.

...Ja iloinen leikki jatkuu isosiskon kanssa, mutta äiti on kohta viikon pohtinu silikonien ottamista. :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28153930]Onko sun aivot oikeasti niin pehmentynyt lasten myötä, että sun mielestä on kovinkin hauska juttu kun lapsi sanoo haluavansa tissiä?[/QUOTE]

32-vuotiaskin on jonkun lapsi.

[QUOTE="vieras";28153930]Onko sun aivot oikeasti niin pehmentynyt lasten myötä, että sun mielestä on kovinkin hauska juttu kun lapsi sanoo haluavansa tissiä?[/QUOTE]

Sen mielestä se on tosi hauskaa, kun melkein 6-vuotias lapsi ruinaa äitiään antamaan tissiä :x

Tapahtui saunassa viime viikolla:

Tyttö 3 v.: Äiti, sulla on huonosti noi tossa edessä
Minä: Niin mitkä?
Tyttö: No noi mikkä loikkuu tossa edessä.
Minä: Ai tissit?!
Tyttö: Ni.
Minä: Siis onko äitillä sun mielestä tissit "huonosti"?
Tyttö: Joo.

...Ja iloinen leikki jatkuu isosiskon kanssa, mutta äiti on kohta viikon pohtinu silikonien ottamista. :D

:laugh: Jos ne oli vaan hetkellisesti vähän huonosti? :D

[QUOTE="vieras";28154900]32-vuotiaskin on jonkun lapsi.[/QUOTE]

Meillä on ehkä erilainen huumorintaju, mutta ei tuo mun mielestä ole hauska juttu minkään ikäisen sanomana

Yhteistyössä