No totta kai sinne on kaikki nimet rekisteröity. Älä levitä valheellista tietoa. Kun menet sivuille, niin asia on vielä mainittu erikseen. Etunimien lisäksi rekisteriin on merkitty muut annetut nimet.Alkuperäinen kirjoittaja -:Mm väestörekisterikeskuksesta löytyy vain etunimet, huom! Toisia nimiä sinne ei olla rekisteröity.Alkuperäinen kirjoittaja p:Ettei olisi se kuitenkin se 1987 syntynyt suomen ainoa Oksa?Alkuperäinen kirjoittaja Riitta:Kiitos. Edvin on 2 ja Siiri täyttää tammikuussa vuodenAlkuperäinen kirjoittaja ¨:Kivat nimet. Minkä ikäisiä lapsesi ovat?Alkuperäinen kirjoittaja Riitta:Edvin Oksa
Siiri Lumi Puu
Mieheni kanssa ollaan luontoihmisiä henkeen ja vereen, joten siitä toiset nimet
mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:viivi.. eka..... hiiri... vanhin..... esikko.... tyttösempi....letti pää
poika tyttö.........väärä pää.........
pikku pää....tankki.....jari.....jare.....jarppa.....jarska.......pikku arska
Hah, minä sen sitten tulkitsin väärin. Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikun , miten mä noin , siis todella kauniit nimet!Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Jep. En jaksaisi kuulla kuittailuja tyttöjen nimistä. Ite ollaan mieheni kanssa tyytyväisiä ja se on tärkeintä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyttöjä nämä?Alkuperäinen kirjoittaja Miina:Via Sofie, 8kk
Eli Alexa, 8kk
"Rontille" nimi vielä hakusessa, sukupuolestakaan ei ole vielä tietoa. Varmaan kolmella kirjaimella jatketaan.
KIVAT NIMETAlkuperäinen kirjoittaja 5H:Hugo Aarni Einari
Hilla Eve Marjanna
Helvi Iisa Matilda
Hellen Mira Olivia
Hans Eino Oskari
Samaa mieltä (; mulla Lucas Kaspian & Joacim ValentinAlkuperäinen kirjoittaja toimivat:Eino Johannes
Nina Amanda
Mun mielestä nimellä pitää olla joku stoori. Molempien lasteni etunimet tulevat suvusta.
Henni on kaunis nimiAlkuperäinen kirjoittaja äiteö:Henni Anna Olivia =)<3 Äidin kultsi
ihanatAlkuperäinen kirjoittaja noh:Aleksi Tapani
Valtteri Juhani Waldemar
Artturi August