Olisi kiva kerätä nimilista lasten nimistä, joten kirjoittakaapa minkä nimisiä pikkuisia teillä on =)
Adele on ihana nimi. Jos minulla olisi tyttö, niin hän olisi Aava tai Adele.Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Sofia Emilia
Sara Ella Adele
:heart: :heart:
Minä olen kans aina rakastanut sitä nimeä mutta mun mielestä se on vähän liian pramee etunimeks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Muumikuono:Adele on ihana nimi. Jos minulla olisi tyttö, niin hän olisi Aava tai Adele.Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Sofia Emilia
Sara Ella Adele
Minäkin olen aivan myyty nimelle Adele :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Sofia Emilia
Sara Ella Adele
No kaikki nimet on joskus olleet uusia. Kuulin et ku Sinikka nimi on tullut niin sitä ei ole aluksi edes hyväksytty.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ihmeellisiä Lumia, Lukia, Ilyaksia, Saroja, Iljoja, Sofioita. Kumma kun ei pojalle Kuura Iivari (takavuosina). Ajatelkaa heitä mummoina ja pappoina!! Ja kyllä suomalaiset nimet sopivat suomalaisille.
Toi nyt on NIIN kulunut, "ajatelkaa heitä mummoina ja pappoina". Tässä on 70 vuotta aikaa elää ja aikuistua nimensä kanssa. Tuskin silloin tulee edes mieleen, että mummon nimi pitäis olla Marjatta.Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Ihmeellisiä Lumia, Lukia, Ilyaksia, Saroja, Iljoja, Sofioita. Kumma kun ei pojalle Kuura Iivari (takavuosina). Ajatelkaa heitä mummoina ja pappoina!! Ja kyllä suomalaiset nimet sopivat suomalaisille.