lastenne lempinimiä?

tosta esikosta ei oo niinkää väännetty mitää mut kuopuksesta on sitäki enemmän: karambola, karamba, kakkara, kardajärvi.... ja kaikki tietenki isin suusta. kyllä pojallekki löytyy monta yhtä päätöntä, mut ne ei oo sillee juurtunu. mein isukki nimittää jopa mua (kaikista kielloista huolimatta) mitä ihmeellisimmillä nimillä... :/ :D
 
Millamari
Milla on useimmiten Mimmu, Mimma (käytti itse itsestään kun ei osannut Millaa sanoa) tai Missu. Teemu on sitten Tessu tai Tepsu. Yhteisnimellä nykyisin tottelevat nimitystä epelit tai lyhennettynä eput.
=)
 
Tiitukka
Täytyy kertoa! Kun lapset syntyivät niin sanoin miehelle että tahdon sellaiset nimet joita ei väännetä mitenkään tyyliin Valtteri on heti Vade tai Valtsu tms.. Pojasta tuli Jesse ja tytöstä Tinka. Ja väännettiin ne kuitenkin (tosin vain minun ja mieheni suusta) Jessukka ja Tiitiäinen. =)
 
mom79
Hei,nimimerkkisi on kuopuksemme lempparin kaima,eli Tiitukka :) Mainitsinkin tuolla edellämpänä,että Isa-Noora vääntyy meillä Iituksi tai Tiituksi,lisään vielä että myös Tiitukaksi tulee sanottua :wave:
 
Vanhin tytöistä (Sofia) on Pumpula, Kehveli ja Elli
Keskimmäinen tytöistä (Silja) on Roope Ankka (isosiskon mielestä näyttää ihan Roopelta..)Äiti ja iskäkin kun katto, niin Roope-sedältähän tuo mokoma näyttää:LOL: Lisäks Silja väänty Silliksi ja Iituksi.
Nuorimmaisella ei vielä nimeä, mutta pikku-Rölliksi häntä kutsutaan :D
 

Yhteistyössä