lastenne lelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annan eteenpäin. Minulla on kyllä hurjat suunnitelmat säilyttää duplot ja junaradat ja nuket ja kirjat ja palapelit, mutta joudun varmaan tätä tarkoitusta varten vuokraamaan erillisen varaston, kun olen liian minimalistinen verrattuna siihen vaadittuun säilytystilaan.

Toistaiseksi eteenpäin on annettu vain vauvaleluja, kuopus on kuitenkin vasta kaksivuotias.

Kannattaa tosiaan myydä tai antaa eteenpäin. Minä aikanaan esikolta säästin yhtä kivaa muovista karusellia ja kun seuraavan aikaan otin esiin ja pikkasen kolahti lattiaan, se hajosi. Muovi oli jotensakin kovettunut eli ei niillä juuri mitään tee vuosien jälkeen.

Jotain oon jo myyny vähemmäksi, vaikka olisivat sellaisia että periaatteessa voisivat vielä leikkiä ja kuopuskin vielä massussa.. Pakko vaan rajoittaa lelujen määrää kun kohta on kolmen erik-ikäisen lelut sekaisin samassa huoneessa.

Duplot, legot ja junaradat olis tietty sellaisia mitä mielellään säilyttäis vaikka lastenlapsille tai kierrätäis sitten veljen lapsille(jos sellaisia joskus tulee) tms. Mutta saa nähdä onko niitäkän tilaa loputtomasti säilyttää.

Uusimmat

Yhteistyössä