Lastenvaatteiden varastointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TilkkuTyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TilkkuTyttö

Vieras
Heips,

kun varastoitte lastenne vaatteet (käytöstä pois, odottamaan seuraavaa käyttäjää), mitä te niille teette, että ne pysyis mahdollisimman hyvinä ja raikkaina sen ajan? Onko tähän olemassa jotain niksejä joista olen jäänyt paitsi...kertokaa!

sama mietinnässä täällä. olen kietonut parhaimpia vaatteita silkkipaperiin ja varastoinut paperikasseihin. ovat sisätiloissa kaapissa. vähän "huonommat" ja ulkovaatteet ovat ihan vain kaapissa. samoin askarrutti, että vaunukopan varastointi.

Joo meillä kaikki vaatteet varastoidaan jokatapauksessa tänne meille sisälle, ei ole mitään muita mahdollisuuksia. Aattelin vaan, voisko sinne väliin laittaa jotain raikastajaa, vaikka laventeleita että niistä ei tulis sellasia tunkkasia. Joutuvat aika kauan odottamaan.

Mä oon vain puhtaat vaatteet heittänyt laatikkoon ja kipannut kylmään varastoon, ainoastaan juhlavaatteet roikkuvat vaatekaapissa kaikki pienet ja isot sopivien takana.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Joo meillä kaikki vaatteet varastoidaan jokatapauksessa tänne meille sisälle, ei ole mitään muita mahdollisuuksia. Aattelin vaan, voisko sinne väliin laittaa jotain raikastajaa, vaikka laventeleita että niistä ei tulis sellasia tunkkasia. Joutuvat aika kauan odottamaan.

En ole laittanut väliin mitään. Tuolla yläkaapeissa meillä on ne vaatteet, jotka oon halunnut säästää. Osa äitiyspakk. laatikossa, osa paperikasseissa. Nyt 7vuoden!! jälkeen meille syntyy toinen ja oon pessyt vaatteita häntä varten. Eivät ole olleet sen kummemmin tunkkaisia tms.

Yhteistyössä