Lastenne ikäerot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. ja 2. ikäero on 6v3kk
2. ja 3. ikäero on 1v1kk

Tuo iso ikäero on maailman helpoin mutta ei tämä pienikään ole lainkaan niin paha kuin mitä peloteltiin.

Mä luulin että kulkisin sumussa ekat 3 kk, mutta vielä ei sumua näy (vai olenkohan mä niin sumussa etten edes sitä näe :laugh: ) ja vauvalla on ikää nipin napin alta 2kk. En ole mitenkään väsynyt tms. eli tämäkin ikäero on ihan passeli :)

Mä uskallan vähän väitää, ettei niinkään se ikäero, vaan asenne ja henkinen tasapaino on ne jotka määrittää sen, että mikä sopii kulllekin...ja joillekin sopii kaikki ikäerot. Kyllä mäkin olen välillä väsynyt, mutte en ole VÄSYNYT jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:
1. ja 2.=noin 1v3 viikkoa
2. ja 3.= 1v2viikkoa
3. ja 4. =noin 1v2kk
4. ja 5. =1v8kk

Wau,ja sä oot hengissä vielä!
Kerroppa miten oot jaksellu kotona?Yksin vai onko ollu apuja?

Juu hengissä ollaan vielä ja kyllä tässä ihan hyvin jaksaa vaikka välillä tuota hulinaa on vähän liikaakin :D Yksin oon lasten kanssa jos miehellä on töitä tai muuta hommia jolloin me ollaan ulkona tai menen muksujen kanssa käymään jossain.Mut nyt tuo vauva heräilee,täytyypi mennä antaa ruokaa.. :wave:

Meillä ikäeroa
1. ja 2. =2,5v
2. ja 3. =2v
3. ja 4. = 1,4v

Ihan ok on mennyt, välillä olen uupunut ja toisinaan kaikki on helppoa. Lapsisa on kaveria toisilleen, Nyt vanhin on 6v... Ja ihan hirmuinen vauvakuume pukkaa... Nuorin siis kohta 6kk.

Meillä ikäeroa 2v3kk, nyt on oikein sopiva kun lapset 4 ja 2, mutta alku oli kyllä melko rankkaa. Esikoisella oli pahin uhma päällä juuri kuopuksen syntyessä, lisäksi oli ekat kuukaudet todella mustasukkainen, eikä siihen auttanut kuin aika. Oman lisänsä toi kuopuksen refluksi ja oireilu sen takia. Mutta nyt ovat kuin paita ja peppu :heart: rakkaita toisilleen ja viihtyvät ja touhuavat yhdessä.

Yhteistyössä