Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mä uskon kyllä, että tuollaiset Heikkilän tyyppiset ratkaisut ovat ihan hyviä tavallisille terveille ihmisille, mutta riskiryhmäläisten kannattaa tehdä muutakin kuin syödä vitamiineja ja sitten sairastaa tauti. Eli mun mielestä ohjeet ei sovi riskiryhmäläisille.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mä uskon kyllä, että tuollaiset Heikkilän tyyppiset ratkaisut ovat ihan hyviä tavallisille terveille ihmisille, mutta riskiryhmäläisten kannattaa tehdä muutakin kuin syödä vitamiineja ja sitten sairastaa tauti. Eli mun mielestä ohjeet ei sovi riskiryhmäläisille.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mä uskon kyllä, että tuollaiset Heikkilän tyyppiset ratkaisut ovat ihan hyviä tavallisille terveille ihmisille, mutta riskiryhmäläisten kannattaa tehdä muutakin kuin syödä vitamiineja ja sitten sairastaa tauti. Eli mun mielestä ohjeet ei sovi riskiryhmäläisille.
Itse koen, että riskiryhmäläisenä mieluummin sairastaa taudin luonnollisesti kuin ottaa yhtään enempää minkäänlaisia lääkecocktaileja elimistöönsä..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mä uskon kyllä, että tuollaiset Heikkilän tyyppiset ratkaisut ovat ihan hyviä tavallisille terveille ihmisille, mutta riskiryhmäläisten kannattaa tehdä muutakin kuin syödä vitamiineja ja sitten sairastaa tauti. Eli mun mielestä ohjeet ei sovi riskiryhmäläisille.
Itse koen, että riskiryhmäläisenä mieluummin sairastaa taudin luonnollisesti kuin ottaa yhtään enempää minkäänlaisia lääkecocktaileja elimistöönsä..
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja A.Heikkilä se on,ootko sä ajattelut että luontai tuotteet hän halua myydä vaan?olen sen lukenut jo sata kerta ja käy hänen sivulla vaikka,epäilen mä hänen touhujakin,kun jotain sopimuksia hänellä jotain hänkin saa tästä että luontais tuoteita joku ostaa
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mä uskon kyllä, että tuollaiset Heikkilän tyyppiset ratkaisut ovat ihan hyviä tavallisille terveille ihmisille, mutta riskiryhmäläisten kannattaa tehdä muutakin kuin syödä vitamiineja ja sitten sairastaa tauti. Eli mun mielestä ohjeet ei sovi riskiryhmäläisille.
Ja sitten joutuu luonnollisesti sairaalaan muita paljon herkemmin ja saa siellä koko paljon luonnottomia lääkecocktaileja siihen elimistöparkaansa. Kummallista sääliä tuommoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mä uskon kyllä, että tuollaiset Heikkilän tyyppiset ratkaisut ovat ihan hyviä tavallisille terveille ihmisille, mutta riskiryhmäläisten kannattaa tehdä muutakin kuin syödä vitamiineja ja sitten sairastaa tauti. Eli mun mielestä ohjeet ei sovi riskiryhmäläisille.
Ei olisi riittävä määrä vitamiineja ja lisäravinteita pahitteeksi riskiryhmäläisille. Voisi vaikka auttaa sairauksien hoidossa...
Alkuperäinen kirjoittaja yh:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja A.Heikkilä se on,ootko sä ajattelut että luontai tuotteet hän halua myydä vaan?olen sen lukenut jo sata kerta ja käy hänen sivulla vaikka,epäilen mä hänen touhujakin,kun jotain sopimuksia hänellä jotain hänkin saa tästä että luontais tuoteita joku ostaa
haluaahan lääkelaitoksetkin myydä vaan lääkkeitä??
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja yh:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu ja A.Heikkilä se on,ootko sä ajattelut että luontai tuotteet hän halua myydä vaan?olen sen lukenut jo sata kerta ja käy hänen sivulla vaikka,epäilen mä hänen touhujakin,kun jotain sopimuksia hänellä jotain hänkin saa tästä että luontais tuoteita joku ostaa
haluaahan lääkelaitoksetkin myydä vaan lääkkeitä??
ei myydään mutta avaa hänen sivu jotain hänellä on tekemisessä luontai tuoteiden kaa,kun suositele niitä joka paikassa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei olisi riittävä määrä vitamiineja ja lisäravinteita pahitteeksi riskiryhmäläisille. Voisi vaikka auttaa sairauksien hoidossa...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:THL EI käsittele kansalaisten tekemiä haittailmoituksia!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mä uskon kyllä, että tuollaiset Heikkilän tyyppiset ratkaisut ovat ihan hyviä tavallisille terveille ihmisille, mutta riskiryhmäläisten kannattaa tehdä muutakin kuin syödä vitamiineja ja sitten sairastaa tauti. Eli mun mielestä ohjeet ei sovi riskiryhmäläisille.
Se kyllä vähän ärsyttävä kun noin meet sanomaan ilman että olisit lääkäri tai asiantuntija,riskiryhmäsille se tauti on todellakin tappava ei mikään vitamiini pelasta
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei olisi riittävä määrä vitamiineja ja lisäravinteita pahitteeksi riskiryhmäläisille. Voisi vaikka auttaa sairauksien hoidossa...
Heh, monet riskiryhmäläiset, muun muassa omassa perheessäni oleva, ovat kyllä ihan tavallista pulliaista paremmin syynissä sen suhteen, että ovat varmasti riittävän ravittuja ja saavat riittävästi vitamiineja, ja että ne imeytyvät riittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo sana RIITTÄVÄ, ei pidä Suomessa paikkansa. Saantisuositukset ovat RIITTÄMÄTTÖMÄT, suhteessa mitä elimistö tarvitsee/kuluttaa!
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo sana RIITTÄVÄ, ei pidä Suomessa paikkansa. Saantisuositukset ovat RIITTÄMÄTTÖMÄT, suhteessa mitä elimistö tarvitsee/kuluttaa!
Kun tutkitaan nimenomaan sitä elimistön tilannetta, eli tutkitaan niitä vitamiini- ja hivenainetasojaEikä siis sitä, että mikä saantisuositus on, se muokataan yksilöllisesti sen mukaan mitä tutkimukset elimistöstä kertovat
![]()