Lasteni vuoksi joudun luovuttamaan ja hylkäämään tämän elämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En aio lukea kommentteja joita tähän tulee tai muutenkaan miettimään asiaa sen enempää. Vuosien ajan on tuntunut ettei kuolema enää pelota ja on parempi kun minua ei enää ole. Tilanne on vajonnut nyt siihen että kaikkien kannalta on parempi kun minä ei kohta enää ole. Minusta tulee pian iltapäivälehtien "julkkis" ikävällä tavalla ja se syy on jo tuhonnut lasteni elämää koska moni tietää tästä. Vuosia sitten kun siivosin edesmenneen tätini kuolinpesää löysin hänen lääkkeitään ja keräsin ne itselleni purkkiin. Otan pian tuon useamman desin noita pillereitä. Hyvästelen läheiseni ja jätän kaikki asiat niin että he voivat hoitaa ne vaivatta jälkeeni. En oikeastaan tiedä miksi kirjoitan tämän tähän. Ehkä mietin asiaa ja haluan purkaa sitä ulos.
Jos joku kysyy miksi niin kysyn tekisitkö sinä jos voisit pelastaa lapsesi rankalta kiusaamiselta, kodin menetykseltä, kiusaamisesta johtuvasta psyykkisestä oirehdinnasta, lasten leikkien ulkopuolelle sulkemisesta, naapureiden ivasta?
Eikä ainoa syy ole lapseni vaan en enää itsekään jaksa tätä helvettiä jossa en enää jaksa poistua kotoa neljän seinän sisältä, en jaksa puhua kenellekään, en nuku enää kuin parin tunnin pätkissä. Ystäviä minulla ei ole koskaan ollut enkä edes kaipaa heitä-olen oppinut ihmisten olevan vain ilkeitä.

Vuosia sitten löytyneistä lääkkeistä on kyllä saattanut potku jo hävitä... Että pahimmassa tapauksessa et kuolekaan, kidut vaan ja makaat lopun elämääsi toisten hoidettavana.

[QUOTE="vieras";28081845]Vuosia sitten löytyneistä lääkkeistä on kyllä saattanut potku jo hävitä... Että pahimmassa tapauksessa et kuolekaan, kidut vaan ja makaat lopun elämääsi toisten hoidettavana.[/QUOTE]

Tai ne voi olla käsitelty niin ettei niitä vaan saa alas suusta tarvittavaa määrää.

En usko, että tilanne on parempi kun sinua ei enää ole.

En tekisi vaikka voisin pelastaa lapseni noilta asioilta. Olen itse selvinnyt kyseisistä asioista (en tosin kodin menetyksestä mutta kotihan on enemmän perhe kuin asunto) lapsena ja elämä jatkuu, haluan elää. Vaikeudet eivät tuhoa elämää edes lapsena, kaikesta todellakin voi selvitä. Ihmiset on ilkeitä ja yksinolossa on paljon hyvää, mutta silti elämä on lahja ja se pitää elää. Aina ei jaksa ja silloin on haettava apua.

[QUOTE="vieras";28081796]
Jos joku kysyy miksi niin kysyn tekisitkö sinä jos voisit pelastaa lapsesi rankalta kiusaamiselta, kodin menetykseltä, kiusaamisesta johtuvasta psyykkisestä oirehdinnasta, lasten leikkien ulkopuolelle sulkemisesta, naapureiden ivasta?
[/QUOTE]

Elä ja puolusta lapsiasi. Kuolleena sinusta ei ole heille karvan vertaa apua. Jos kerran ongelmanne on jo muiden tiedossa, mmiten se muka pyyhkiytyisi pois, jos tappaisit itsesi? Lapsesi leimattaisiin vielä silläkin, että "noiden äiti tappoi itsensä". Kuiskuteltaisiin ja tuijotettaisiin. Eikä lapsilla olisi vanhempaa, jolta hakea turvaa.

Elä, taistele ja puolusta.

[QUOTE="tessa";28081863]Ok, mutta miten luulet pääseväsi lööppeihin tuollaisen takia? Ei ketään kiinnosta tavallisten ihmisten itsarit.[/QUOTE]

Ei se itsarin takia pääse lööppeihin vaan jonkun muun syyn ja sen vuoksi tekee itsarin.

[QUOTE="tessa";28081863]Ok, mutta miten luulet pääseväsi lööppeihin tuollaisen takia? Ei ketään kiinnosta tavallisten ihmisten itsarit.[/QUOTE]

Mäymmärsin, että ap on jo tehnyt jotain, miksi joutuu lööppeihin ja mistä lapset kärsii. Ja osaltaan siitä syystä meinaa ne pillerit vetästä.

Luulen, että mitään mitä sinä olet tehnyt, ei ole tehnyt moni muukin ja tuhatkertaisena, ja ne palvotuimmmat ovat usein pahimpia. Ihmiset ovat ilkeitä mutta lapsi ei säry siitä että random ilkeä naapurin kersa häntä kiusaa, siitä hän särkyy että äiti hylkää hänet, jos ei ole pakko (esim. kuolee syöpään).

Ilmeisesti olet päätöksesi tehnyt. Toivottavasti ymmärtää jättää lapset elämään elämäänsä. Ei kai hän selllaista tuossa viestissään vihjannut?? =O

Mitäpä tähän kommentoi kun ap kertoi ettei aio tulla lukemaan enää. Eihän häntä mitenkään siis voi saada muuttamaan edes mieltään.
Mitä lienee tehnyt ihmispolo... jotain kamalaa ilmeisesti :(

[QUOTE="sssss";28081958]Miksi kirjoittaa tänne kun ei ap ole täällä lukemassa enää. Ainakin niin sanoi alussa. Tehköön mitä tekee.[/QUOTE]

Kyllä se näitä lukee. Ei se muuten tänne ois kirjottanu. Haluaa vain, että ihmiset kauhistelisivat ja yrittäisivät estellä häntä. Sairasta, mutta tollasia tapauksia on tääkin maa pullollaan...

ei en tekisi koska noi ei ole mitään oikeita syitä! ei todellakaan, sä taidat olla vakavasti masentunut etkä näe asioita oikein!

lapsena mua on kiusattu vuosia,mua on ahdisteltu seksuaalisesti(isäpuoli muutaman vuoden ajan) ollaan muutettu muutaman kerran, kotitalokin meni kun se paloi! ja kyll änosita jutuista on selvinnyt ihan hyvin!

tärkeämpää on se että on oma äiti ja isä! tärkeintä!

Yhteistyössä