V
"vieras"
Vieras
En aio lukea kommentteja joita tähän tulee tai muutenkaan miettimään asiaa sen enempää. Vuosien ajan on tuntunut ettei kuolema enää pelota ja on parempi kun minua ei enää ole. Tilanne on vajonnut nyt siihen että kaikkien kannalta on parempi kun minä ei kohta enää ole. Minusta tulee pian iltapäivälehtien "julkkis" ikävällä tavalla ja se syy on jo tuhonnut lasteni elämää koska moni tietää tästä. Vuosia sitten kun siivosin edesmenneen tätini kuolinpesää löysin hänen lääkkeitään ja keräsin ne itselleni purkkiin. Otan pian tuon useamman desin noita pillereitä. Hyvästelen läheiseni ja jätän kaikki asiat niin että he voivat hoitaa ne vaivatta jälkeeni. En oikeastaan tiedä miksi kirjoitan tämän tähän. Ehkä mietin asiaa ja haluan purkaa sitä ulos.
Jos joku kysyy miksi niin kysyn tekisitkö sinä jos voisit pelastaa lapsesi rankalta kiusaamiselta, kodin menetykseltä, kiusaamisesta johtuvasta psyykkisestä oirehdinnasta, lasten leikkien ulkopuolelle sulkemisesta, naapureiden ivasta?
Eikä ainoa syy ole lapseni vaan en enää itsekään jaksa tätä helvettiä jossa en enää jaksa poistua kotoa neljän seinän sisältä, en jaksa puhua kenellekään, en nuku enää kuin parin tunnin pätkissä. Ystäviä minulla ei ole koskaan ollut enkä edes kaipaa heitä-olen oppinut ihmisten olevan vain ilkeitä.
Jos joku kysyy miksi niin kysyn tekisitkö sinä jos voisit pelastaa lapsesi rankalta kiusaamiselta, kodin menetykseltä, kiusaamisesta johtuvasta psyykkisestä oirehdinnasta, lasten leikkien ulkopuolelle sulkemisesta, naapureiden ivasta?
Eikä ainoa syy ole lapseni vaan en enää itsekään jaksa tätä helvettiä jossa en enää jaksa poistua kotoa neljän seinän sisältä, en jaksa puhua kenellekään, en nuku enää kuin parin tunnin pätkissä. Ystäviä minulla ei ole koskaan ollut enkä edes kaipaa heitä-olen oppinut ihmisten olevan vain ilkeitä.