Lastenhuoneessa on limen vihreät seinät, valkeat kalusteet niin minkäs väriset verhot ja matto kannattais laittaa?

  • Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti
"minä vaan"
Ikkunaseinä valkea, muuten limenvihreät (kuten tuossa sivun yläosassa tuo "kirjaudu" laatikko) seinät, lattiat jotain järkyttävää vaalean ruskeaa muovimattoa (vuokrakämppä) ja sänky + hylly valkeat niin entäs matto ja verhot? Huone tulossa tytön käyttöön. Käykö pinkki matto? Valkea on varmasti aina likainen... entäs valkeat verhot? Osaisko joku auttaa?
 
---
Jos on tytön huone, niin pinkki on ihana vihreän kanssa. Joku pinkkivalkokuviollinen matto ja valkoiset verhot olisivat raikas yhdistelmä, siihen vielä jotain kivoja kuviollisia tyynyjä mukaan.
 
"vieras"
Mulla on marimekolta sitä unikkokangasta jossa on pinkkiä, oranssia ja keltaista. Käy nätisti noihin väreihin, ja siitä saisi niitä sisustusvärejä muuhunkin huoneen sisustukseen, esim päiväpeittoon ja tyynyihin.
 
----
[QUOTE="vieras";22271498]Mulla on marimekolta sitä unikkokangasta jossa on pinkkiä, oranssia ja keltaista. Käy nätisti noihin väreihin, ja siitä saisi niitä sisustusvärejä muuhunkin huoneen sisustukseen, esim päiväpeittoon ja tyynyihin.[/QUOTE]

Haluaisin kyllä nähdä tämän. Ei sinulla olisi kuvaa laittaa näin nätistä yhdistelmästä?
 
"sisustaja"
Kun kerran seinä on valkoinen, laita limenvihreät verhot.
Näyttää hyvältä kun on vähän vain värejä jotka vaihtuvat, tässä valkoinen ja vihreä rytmittyisivät tosi nätisti! :)
 
---
Oikeasti jos joutuisin sisustamaan ap:n kuvaileman huoneen, laittaisin kyllä muutakin väriä kuin pelkkää limeä ja valkoista (booring). ESim. pinkkivalkoraidalliset verhot, koko pinkki tai kokovalkoinen matto, päiväpeitto joko pinkki tai valkoinen tai vihreä riippuen maton väristä, ja sängynpäälle esim. kukkakuvioisia tyynyjä, joissa toistuvat sekä vihreä, pinkki, valkoinen että joku muu väri, esim. oranssi tai keltainen tai himppu punaista.
 
"sisustaja"
Oikeasti jos joutuisin sisustamaan ap:n kuvaileman huoneen, laittaisin kyllä muutakin väriä kuin pelkkää limeä ja valkoista (booring). ESim. pinkkivalkoraidalliset verhot, koko pinkki tai kokovalkoinen matto, päiväpeitto joko pinkki tai valkoinen tai vihreä riippuen maton väristä, ja sängynpäälle esim. kukkakuvioisia tyynyjä, joissa toistuvat sekä vihreä, pinkki, valkoinen että joku muu väri, esim. oranssi tai keltainen tai himppu punaista.
Minusta lastenhuone nimenomaan kaipaa isoissa pinnoissa vain vähän väriä, koska lelut ovat niin räikeitä. Sitäpaitsi 3 limenvihreää seinää omaava huone ei voi olla tylsä!:)
 
"minä vaan"
[QUOTE="sisustaja";22271654]Minusta lastenhuone nimenomaan kaipaa isoissa pinnoissa vain vähän väriä, koska lelut ovat niin räikeitä. Sitäpaitsi 3 limenvihreää seinää omaava huone ei voi olla tylsä!:)[/QUOTE]

Joo, se huone ei todellakaan ole tylsä! :D Kaksi isoa seinää ja yksi puolikas oviseinä on tosiaan räikeän limenvihreitä... ehkäpä en halua huoneeseen enempää limenvihreää, ainakaan isoina pintoina... ajattelin, että jos laittaisin pinkin/vadelman punaisen maton ja värikkäät (lime-pinkki-valkea-turkoosi) verhot. Mutta en tiedä olisko hyvä...?
 
"sisustaja"
[QUOTE="minä vaan";22271905]Joo, se huone ei todellakaan ole tylsä! :D Kaksi isoa seinää ja yksi puolikas oviseinä on tosiaan räikeän limenvihreitä... ehkäpä en halua huoneeseen enempää limenvihreää, ainakaan isoina pintoina... ajattelin, että jos laittaisin pinkin/vadelman punaisen maton ja värikkäät (lime-pinkki-valkea-turkoosi) verhot. Mutta en tiedä olisko hyvä...?[/QUOTE]

Kyllä tuo väriyhdistelmä kuulostaa hyvältä jos kerran tykkää värikkäämmästä :)
 

Yhteistyössä