lastenhuone kuvia??

Zoe-F
Mä en kehtaa laittaa kun on kaikkee romua täys se pikkuhuone. Oli mun tietokone huone ja Siellä on vielä 120cm levee sänky eikä mitään lasten tavaroita kun on vähän vaiheessa. On mulla vielä onneks maaliskuuhun aikaa.
 
Ihanat Nalle Puh taulut teillä JanuLiitus, mistä ostettu? :) Mä oon auttamaton Nalle Puh fani :whistle:
Laitan jotain jossa on kuvattu poikaa omassa huoneessaan niin näkyy vähän edes jotain B)
Ja järjestyksessä ei ole, sisustus hommatkin vielä vähän kesken..





 
Sehän on söpö huone =) Meidän lasten huoneet ovat nyt niin epäkuvauksellisessa kunnossa, että jätän tämän pinon väliin ja vanhat kuvat ovat jo vanhoja :D

Otin uusia kuveja, niitä löytyy tästä pinosta sivulta 4 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Yksi kuva oli koneella =), muksujen uusi (uudehko) kerrossänky.
ihana =)
Toiset tykkää, toiset inhoaa :snotty: , mutta me haluttiin pirtsakan värinen sänky. Mies tuon osti, sillä kuuluisalla huonekaluliikereissullaan josta palstallakin joskus kerroin (lähtivät illalla kymmenen jälkeen ostoksille, liike avattiin heitä varten :D ).
Minäkin mahdun tuohon nukkumaan :)
 
Ihanan pirtee tuo sänky! Onko nuo oranssit alla säilytyslaatikoita? Nuo norsupaidat on :p , meillä on niitä muitakin mutta oli niin harmillisen kylmä kesä että eipä paljon kesävaatteita näillä leveysasteilla tarvittu :kieh: Nyt käytetään niitä raidallisia shortsihaalareita yöasuina B)
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
kuinka paljon leluja jo noin pienillä. Materialisteiksi oppivat jo pienestä.
Traagista, eikö :'(
Eikö olekkin. Nykyajan vanhemmat syytää lapsilleen leluja liikaa. Vaikka niille riittää kun niiden kanssa ollaan ja tehdään jotain tavallista. Eikä mielikuvitus kehity kun kaikki jo valmiina eikä omaa päätä tarvitse käyttää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
kuinka paljon leluja jo noin pienillä. Materialisteiksi oppivat jo pienestä.
Eikä siinä vielä kaikki :eek: Mutta älä ole huolissaan, osa on minun ja miehen :hug: Meillä kun ei ollu lapsena paljoa leluja niin ostetaan nyt sellaisia mistä silloin vaan uneksittiin :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
kuinka paljon leluja jo noin pienillä. Materialisteiksi oppivat jo pienestä.
Traagista, eikö :'(
Eikö olekkin. Nykyajan vanhemmat syytää lapsilleen leluja liikaa. Vaikka niille riittää kun niiden kanssa ollaan ja tehdään jotain tavallista. Eikä mielikuvitus kehity kun kaikki jo valmiina eikä omaa päätä tarvitse käyttää.
Voi kuule, omista lapsistani voin kertoa sen verran, että mielikuvitusta niillä ainakin riittää vaikka muille jakaa, vaikka heillä paljon leluja onkin ollut ihan pienestä asti.
Tämänhetkinen lempileikki on veneily - ja pussilakana toimittaa veneen virkaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Ihanan pirtee tuo sänky! Onko nuo oranssit alla säilytyslaatikoita? Nuo norsupaidat on :p , meillä on niitä muitakin mutta oli niin harmillisen kylmä kesä että eipä paljon kesävaatteita näillä leveysasteilla tarvittu :kieh: Nyt käytetään niitä raidallisia shortsihaalareita yöasuina B)
Jep, kolme säilytyslootaa on alla. Sinne mahtuu kätevästi kaikki pikkulelut, barbiet yms, ja piirustustarvikkeet =)
 
En minäkään ole huomannut mielikuvituksen puutetta meidän yksivuotiaalla, vaikka leluja meillä onkin. Minusta on tavallista että lapsi leikkii, ja meillä leikitään yhdessä. MYÖS käpylehmillä, kivillä yms. mitä nyt pihalta ja luonnosta löytyy. Ja ihan ilman lelujakin me leikitään, lauletaan ja loruillaan. Päinvastoin monet lelut on kehittäviä, kuten tuo säästöpossu johon meidän pikkumies osaa laittaa kolikoita sisään siitä pienestä raosta. Kehitää silmien ja käsien koordinaatiota, ja sorminäppäryytä - eikö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
En minäkään ole huomannut mielikuvituksen puutetta meidän yksivuotiaalla, vaikka leluja meillä onkin. Minusta on tavallista että lapsi leikkii, ja meillä leikitään yhdessä. MYÖS käpylehmillä, kivillä yms. mitä nyt pihalta ja luonnosta löytyy. Ja ihan ilman lelujakin me leikitään, lauletaan ja loruillaan. Päinvastoin monet lelut on kehittäviä, kuten tuo säästöpossu johon meidän pikkumies osaa laittaa kolikoita sisään siitä pienestä raosta. Kehitää silmien ja käsien koordinaatiota, ja sorminäppäryytä - eikö?
onko se se säästöpossu missä lauletaan: mä olen säästöpossu mulla kolikoita on. Värien oppiminen helppoa on :whistle:
ma tahtoo sen.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Sepä se! Ostin eka sellasen kummitytölle lahjaksi ja se oli niin kiva että hankittiin sellainen meillekin. Oon nähnyt niitä vieläkin myynnissä joissain kaupoissa, tuo on ostettu jo melkein 1,5 vuotta sitten.
Juu niin niitä on... mut en ole saanut aikaiseksi ostettua ku tytöllä niin PALJON nuita leluja. kaupassa sitä käyn aina painelemassa :D :ashamed:
 

Yhteistyössä