Lastenhuone.fi verkkokauppa - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Lastenhuone.fi
  • Ensimmäinen viesti
huono kokemus
Tilasin 2 vuotta sitten kyseisestä kaupasta boordia lapsen huoneeseen. Luvattiin toimittaa 2 viikon kuluessa. Kun ei kuulunut, meilasin ja ilmoittivat kyseisen erän olevan tilapäisesti lopussa. Sain tuotteen vasta 8 viikon jälkeen tilauksesta. Antoivat kyllä hyvitykseksi kämäsen koristevalonauhan...
 
vierax
Tilasin 2 vuotta sitten kyseisestä kaupasta boordia lapsen huoneeseen. Luvattiin toimittaa 2 viikon kuluessa. Kun ei kuulunut, meilasin ja ilmoittivat kyseisen erän olevan tilapäisesti lopussa. Sain tuotteen vasta 8 viikon jälkeen tilauksesta. Antoivat kyllä hyvitykseksi kämäsen koristevalonauhan...
No voi se olla tapetti ja boordi rautakaupastakin loppu ja valmistaja tekee seuraavan painoksen vasta määrättynä ajankohtana. Se vaan on näissä tuoteissa mahdollista varsinkin kun myyjä ei voi itse alkaa sitä tekemään. Tämä ksokee kyllä kaikkea kauppaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tyytyväinen
Tilasin kyseisestä kaupasta fun to see-seinätarroja ym. ja tilaus tuli perille muutamassa päivässä, joten minulle jäi positiivinen kuva ja aionkin käydä ennen joulua paikan päällä ostamassa juttuja pukin konttiin :)
 
:-(
Tein tilauksen kesäkuussa ja toimitusajaksi oli sivuilla mainittu 2 viikkoa. 2,5 vko:n päästä tilauksesta soittivat ja ilmoittivat ettei toista tuotetta ole lainkaan saatavilla. Hyvään asiakaspalveluun olisi kyllä kuulunut pahoittelut ja asian ilmoittaminen hieman nopeammin, eikä vasta 2,5vko:n päästä tilauksesta. Päädyin lopulta perumaan koko tilauksen sieltä minulle soitettaessa. Viikkoa myöhemmin en ollut saanut vielä minkäänlaista vahvistusviestiä tilauksen perumisesta vaan sivustolle kirjautuessani tilaukseni tila oli edelleen "valmis". Nyt olen ottanut uudelleen yhteyttä ja toivon asian ratkeavan mahdollisimman pian. Toki erehdyksiä voi sattua, mutta nykyään kun nettitilaaminen on yleistynyt ja tuotteet ovat monesti jopa alle viikossa tilaajalla kotona, niin tällainen viikkojen odottelu ei kyllä anna hyvää mainetta kyseiselle yritykselle.
 
vierailija
Itse olen odottanut kerrossänkyä marraskuun lopusta lähtien. Toimitusaika 4-6 viikkoa ja saldo näytti, että sänkyä olisi saatavilla. Laitoin kyselyä sähköpostilla toimitusajasta kun oli tulossa joululahjaksi. Ei vastausta. Soitin, niin sieltä kerrottiin että maalikone mennyt valmistajalla rikki, jonka vuoksi toimitus viivästynyt. Ilmoittavat kun saavat tietoon toimitusaikoja. Ei ole tänä päivänäkään kuulunut mitään. Laitoin sitten sähköpostia suoraan valmistajalle, josta tuli vastaus heti seuraavana arkipäivänä, että ovat ilmoittaneet jo marraskuun alussa jälleenmyyjille, että toimitusajat tulevat venymään suuren kysynnän vuoksi 8-12 viikkoon. Ihan reilua olisi ollut tästä mainita verkkosivuilla sekä silloin kun asiaa lastenhuoneesta kyselin...taitaa jatkossa jäädä täältä tilaamatta...
 
vierailija
Hanna on vastenmielinen. Inhottava kuvottava tunne kun se lykkääntyy lähemmäs. Epäsiisti välillä. Jonkinlainen hoitohenkilö jolla on matala koulutustaso. Tasoton ja takertuva.
 
vierailija
Täällökin se kokemus, että tuote ei saapunut sovitussa ajassa - myöhästymisestä ei ilmoitettu, puheluihin ja sähköposteihin ei vastattu. Lopulta tavoitettuamme asiakaspalvelijan (menemällä myymälään) luvattiin vastahakoisesti soitto perjantaiksi, että koska saamme tilaaminen tuotteen. Ainakaan maanantaihin mennessä ei soittoa kuulunut. Oma kokemukseni on, että jatkossa kierrän tämän paikan kaukaa.
 
vierailija
Huono kokemus täälläkin. En ikinä saanut tilaamaani tuotetta, vaikka maksoin sen heti tilatessa. Puheluihin ja sähköposteihin ei koskaan vastattu. Vasta otettuani yhteyttä kuluttuja-asiamieheen noin kahden kuukauden odottelun ja yhteydenotto yritysten jälkeen, sain rahani takaisin, kun tuote oli päässytkin loppumaan. Ei sitten viitsitty ilmoittaa minulle tai edes pahoitella, tai tosiaan edes vastata.
 
vierailija
Huono kokemus täälläkin. Tilasimme syyskuun lopulla tilaustavaraa, maksoimme tuotteet heti paikan päällä. Toimitusajaksi arvioitiin 3-4 viikkoa. Kun tilauksesta oli mennyt se 5,5 viikkoa, laitoin kyselyä myymälän sähköpostiin - vielä tähänkään päivään mennessä ei vastausta sähköpostiini ole näkynyt. 6 viikon kohdalla kävin myymälässä paikan päällä kysymässä tilannetta, henkilökunta ei pahoitellut tms mutta lupasi selvittää asiaa ja palata seuraavana päivänä - mainittakoon että kyseistä ei koskaan tapahtunut. Noin kolmen viikon ajan me jouduimme soittaa asiakaspalveluun, josta aina lupasit palata asiaan, mutta näin ei koskaan tapahtunut. Lopulta noin 2kk tilaushetkestä tuotteet saapuivat myymälään noudettavaksi, tosin tästäkin jäi uupumaan yksi tuote, jota vielä odotellaan. Suurin ongelma tässä oli mielestäni myymälän asiakaspalvelu, eikä niinkään se, että tuotteiden toimitus venyi arvioidusta toimitusajasta. Oman kokemukseni perusteella en siis suosittele kyseistä kauppaa.
 

Yhteistyössä