Lastenhoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ei voi olla sellaista kuin EI PÄTEVÄ syy, omia ne lapset on ja jos joku muu niitä ei halua tai voi hoitaa niin thats it, ei mulle tarvis ainakaan mitä syitä selitellä. Ne harvat kerrat kun oon lastenhoitoapua pyytänyt niin oon pyytänyt yleensä ainakin 2kk etukäteen, mutta vähintään pari viikkoa ennen. Viimetingassa en kysele keltään, vaan sillon mun ei tarvi mennäkään.

Mä pyydän lastenhoitoapua hyvissä ajoin, ts. heti kun saan tietää että sellaiselle on tarvetta. Mielestäni kaikki syyt ovat päteviä kieltäytymiseen, ei kenenkään ole PAKKO tulla hoitamaan.

Hmm..niinpä, kenelläkään muulla ei ole velvollisuutta lastenhoitoon kuin vanhemmilla. Kerran kieltäydyin lastenhoidosta väsymyksen vuoksi. Jäi hieman syyllinen olo..Lastenhoitoapua pyytänyt oli todella pettynyt, jonka kyllä tietysti ymmärrän. Myöhemmin hänen kanssaan juteltuani hän oli ollut jopa vihainen kun en voinut hoitaa hänen lapsiaan, kun minulla ei ollut varsinaista syytä. Tuli netistä enemmän syyllinen olo, vaikka järki sanookin että tähän ei ole aihetta.

Yhteistyössä