Lastenhoitajan käytöstä

• Viestiketjun aloittaja suoraan vankilaan
  • Ensimmäinen viesti
suoraan vankilaan
Oksettaa ja itkettää lapsen puolesta. Katsokaa itse! Puolivälissä on paljon tyhjää ja sitten tapahtuu taas:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2053398

Kyllä taas sai tippa silmässä kattoo, ei jumalauta, en kestä ajatusta että tollasta tapahtuu joka hetki jossain päin maailmaa jollekin lapselle ja vielä pahempaakin. :'( Mä olen liian herkkä tälläsille.

Saakeli kun pääsis läpsii totaki nannya oikeen olan takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Ei täällä löysät kotimammat tuomitse vaan ohittavat vaan, koska tuntevat piston sydämessään... Täällä nimittäin aika moni on itse läpsinyt samalla tavalla.
Katoitko koko videon? En nyt sanois tota vain läpsimiseks...pahoinpitelyä tuollanen ravistelu on.

?
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Ei täällä löysät kotimammat tuomitse vaan ohittavat vaan, koska tuntevat piston sydämessään... Täällä nimittäin aika moni on itse läpsinyt samalla tavalla.
Katoitko koko videon? En nyt sanois tota vain läpsimiseks...pahoinpitelyä tuollanen ravistelu on.
Eli sun mielestä pieni läpsiminen on okei? Kunhan ei ole kunnon pahoinpitelyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Kyllä taas sai tippa silmässä kattoo, ei jumalauta, en kestä ajatusta että tollasta tapahtuu joka hetki jossain päin maailmaa jollekin lapselle ja vielä pahempaakin. :'( Mä olen liian herkkä tälläsille.

Saakeli kun pääsis läpsii totaki nannya oikeen olan takaa.
Mie lähen läpsii kaveriks!

Yhteistyössä