Lastenhoitajaksi pääkaupunkiseudulle / ulkomaille!

Hei kaikki äidit ja isät!

Täällä kirjoittelee hymyileväinen ja vastuuntuntoinen 22-vuotias luokanopettaja-opiskelija tyttö Savonlinnasta. Olen tulossa kesäksi töihin pääkaupunkiseudulle tai mahdollisuuksien mukaan ulkomaille ja toivoisin pääseväni työskentelemään lasten parissa. Etenkin pienet lapset ovat hyvin lähellä sydäntäni ja nautin heidän kanssaan olemisesta suuresti! Minusta on hienoa olla osana lasten kasvua ja kehitystä ja koen, että lapsilla on minulle valtavasti annettavaa. Toisaalta uskon myös, että lapset saavat paljon myös minulta!

Minulla on paljon erilaista kokemusta lasten kanssa työskentelemisestä; olen
ollut töissä päiväkodissa Espoossa 0-3- vuotiaiden lasten ryhmässä, 1. ja 2. luokilla kouluavustajana, 7 kk aupairina Australiassa 0- ja 2-vuotiaille pojille ja viime kesänä Turussa 5- ja 7-vuotiaille pojille, olen käynyt kerhonohjaajan ja isosenkoulutukset, ja ohjannut askartelu- ja toimintakerhoja ja ollut isosena useilla lastenleireillä sekä sijaisena seurakunnan avoimissa ja lasten päiväkerhoissa. Olen myös 12-vuotiaasta lähtien hoitanut lapsia perheissä.

Soitan kitaraa ja pianoa ja pidän laulamisesta, tykkään laittaa ruokaa ja tehdä kaikenlaista luovaa. Tanssiminen ja liikunta ylipäätään sekä matkustaminen ja sisustaminen ovat myös minulle tärkeitä harrastuksia.

Olen siis valmis tulemaan aupairiksi/lastenhoitajaksi myös ulkomaille, eikä rajoja ole siinäkään, olisiko mahdollinen lastenhoitajan työ ulkomailla lähellä tai kaukana Suomea. Minusta on upeaa aina päästä tutustumaan uusiin kulttuureihin ja tapoihin, mutta yhtä mieluista olisi myös lastenhoitajantyö täällä kotisuomessa!

Kerron mielelläni lisää itsestäni ja työkokemuksestani, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen annileenal(at)gmail.com

ystävällisin terveisin,

Annileena :)

Yhteistyössä