Lastenhoitajaa / Hoidettavia etsivät tänne!

  • Viestiketjun aloittaja kootaan tänne
  • Ensimmäinen viesti
kootaan tänne
Koottaisiinko yhteen ketjuun lastenhoitajia etsivät ja lastenhoitotyötä etsivät? Jospa tarve ja tarjonta kohtaisivat? Laittakaa etsittekö työtä vai hoitajaa, ja ainakin paikkakunta ja yhteystieto jos ette ole mustia.
 
Minä ainakin voin hoitaa lapsia! :wave:

Paikkakunta Oulu.
Riippuen välimatkoista, voin tulla kotiin hoitamaan tai sitten esim. meille voi tuoda kaupungillakäynnin ajaksi tms.

Muoks. Pyynnöstä lisään palkkatoivetta. Ollut vähän sopimuksen mukaan ja riippuu mm. vuorokauden ajasta. Karkeasti ottaen arkena päiväsaikaan 10e/eka tunti ja seuraavat tunnit 5e/h. Myös jos tulee matkakuluja niin bussirahaa pitäis antaa ;)

Ja kun muutkin ovat kertoneet enemmän itsestään, niin kerronpa minäkin jotain :) Eli olen 23- vuotias sosionomi/lastentarhanope- opintojen loppupuolella oleva opiskelija. Lastenhoidosta löytyy kokemusta ihan 7vkoisesta vauvasta 6- vuotiaaseen vilperiin.

Lähinnä etsiskelen nyt lyhyempiä hoitokeikkoja, mutta riippuen päivästä lähestulkoon kaikki vuorokauden ajat passaa.
 
Viimeksi muokattu:
OULUSSA hoitaja vapaana
Etsin lähinnä säännöllistä lastenhoitotyötä, mielellään lähes kokoaikaista työtä tai ainakin pääsääntöisesti yli kymmenen tuntia viikossa. Pistäkää yv:tä jos kiinnostusta löytyy!:wave:
 
kouvolassakin hoitaja vapaana
Säännöllistä taikka säännöllisen epäsäännöllistä, satunnaista sekä vakituista. Ihan niin kuin sovitaan. Kokemusta löytyy usean vuoden ajalta eri-ikäisistä lapsista. Yv:tä jos laittais tarpeen tullen... :)
 
"mä"
Jos hoitajat olette palkkaa vailla, laittakaa jotain hintaa esille. Samoin hoitajan tarvitsijat, jos olette valmiita maksamaan hoidosta niin laittakaa palkkaus viestiin. Ja jos joku etsii "vuoroin vieraissa"-kaveria, niin maininta siitä esille :)
 
"minävain"
Täällä yksi hoitajan tarvitsija! Silloin tällöin pari tuntia ja välillä jotain pidempiäkin :)
2 pientä lasta, toinen 2v ja toinen 8kk. Helsinki/Viikki :)
Heips. Millon olisi hoidon tarvetta? Olen 20-vuotias todella lapsirakas ihminen ja kokemusta löytyy paljon. Opiskelen tällä hetkellä, vuosi jäljellä vielä. Pystyisin tulemaan iltapäivisin ja viikonloppuisin. Palkasta voidaan sopia myöhemmin.. :)
 
"minävain"
[QUOTE="minävain";22088557]Heips. Millon olisi hoidon tarvetta? Olen 20-vuotias todella lapsirakas ihminen ja kokemusta löytyy paljon. Opiskelen tällä hetkellä, vuosi jäljellä vielä. Pystyisin tulemaan iltapäivisin ja viikonloppuisin. Palkasta voidaan sopia myöhemmin.. :)[/QUOTE]

Unohtui, olen vantaalta.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Häh!?!;22110433:
Ihanko oikeesti joku uskaltaisi palkata tuntemattoman netissä "tapaamansa" ihmisen hoitamaan lapsiaan? Tiedättekö te millasta porukkaa täälläkin liikkuu?!?
No entäs lehti-ilmoituksella tai työkkärin kautta? Samat riskithän siinä periaatteessa aina on, kun vieraita ihmisiä palkataan, on ne sitten palkattu mitä kautta hyvänsä.
Jos noin epäluuloinen olisi, että epäilisi ihan jokaista ihmistä murhaajapedofiiliksi tai muuksi sekopääksi, niin eihän sitä sitten kukaan uskaltaisi hoidattaa lapsiaan kuin ystävillään ja sukulaisillaan.
 
"vieras"
Asutaan keski-Pohjanmaalla ja kaipaisin varsinkin viikonlopuiksi (muutaman kerran vuodessa) hoitajaa.

Ja tuosta että uskaltaako ketään palkata niin tarkoitus kyllä ensin tutustua edes jotenkuten ennenkuin jätän lapsia kenellekkään.
 

Yhteistyössä