Lastenhoidosta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sofia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sofia

Jäsen
24.08.2004
36
0
6
Niin,olen 14.v tyttö ja haluaisin kysyä täältä nyt äidiltä,että mitä mieltä te olette,jos te tarvitsisitte lastenvahtia ja huomaa että kirjaston seinällä´on ilmoitus lapsirakkaasta ja luotettavasta 14.vuotiaasta lastenhoitajasta,niin ottaisitteko tämän,vai ettekö luottaisi niin nuoriin.= B)

Mun mielestä 14 on ehkä vähän nuori jos on kysymys täysin vieraasta ihmisestä. Itsekin oon suunilleen samanikäisenä kyllä hoitanut lapsia, joten en epäile, etteikö 14-vuotias voisi olla hyvä hoitaja. Itse en kuitenkaan vierasta nuorta ottaisi oman lapsen hoitajaksi. (Toisaalta mun mielipide johtuu myös siitä, että oma lapsi vielä niin pieni..)

Itse olen ollut 14-vuotiaana hoitamassa lapsia täysin vieraassa perheessä ja vieläpä kolmea lasta yhtä aikaa! Tosin en tiedä antaisinko itse kolmea lasta 14-vuotiaalle hoidettavaksi, yhden lapsen ehkä.. 14-vuotiaitakin on niin monenlaisia, toiset ovat kypsempiä kuin toiset. Itse tuskin koskaan tulen tarvitsemaan vierasta lapsenhoitajaa kun lähellä asuu niin paljon ystäviä ja sukulaisia jotka ovat innokkaita hoitamaan :)

Yhteistyössä