on kolme lasta 10v, 6v ja 1v8kk, koskaan eivät ole kaikki kolme olleet samaan aikaan yökylässä mummilla. Isoin muutenkin aika harvoin, kun harrastukset vievät niin paljon aikaa. Keskimmäinen ehkä 1-2 kertaa kk, yleensä minun äitini kysyy ja poika tahtoo mennä, joskus poika soittaa itse ja kysyy, että sopiiko tulla ja aina sopii. Muuten äitini tapaa lapsia vähintään kerran viikossa, vie hiihtämään/luistelemaan/puistoon mitä milloinkin. Hän itse haluaa viettää aikaa lastemme kanssa ja välit lapsen lapsiin ovatkin todella lämpimät ja meidän pienin alkaa aina hihkumaan kun mennään mummin kodin ohi, viimeksi alkoi aivan lohduton huuto, kun ei päässyt kylään ja surkeana osoitteli ovea (äitini ei ollut ollenkaan kotona, joten ei voitu edes moikata)
Kaksi pienintä ovat olleet yhdessä yöhoidossa yhden kerran ja toinen on suunnitelmissa, kun on esikon turnaus/pelireissuja, kun ei aina viitsitä ottaa mukaan.
Oma isäni on kuollut, jos hän eläisi, olisivat lapset varmaan vielä useammin, kun hän eli soitti isä viimeistään torstaina kysyäkseen, tulemmeko kylään, tai saisiko edes lapsen yökylään. Nyt en halua liika vaivata työelämässä olevaa äitiäni.
miehen äiti on kuollut ja isä asuu kaukana+on aika vanha, ei pärjää lasten kanssa, eli eivät koskaan ole vaarilla hoidossa.
Olen todella kiitollinen, että äitini haluaa luoda hyvät suhteet meidän lapsiin ja haluaa viettää aikaa lasten kanssa