Lasten vaatteiden laatu ns.ketjumyymälöissä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt

Vieras
Mitä olette mieltä, missä on laadukkaimmat? Kaikissa näyttää nykyään olevan IN haplatuotanto, eli halvalla valmistetaan shittiä, jota sitten kaupitellaan kuluttajille. Ja kaikissa ketjuissa näyttää olevan samantyylisiä vaatteita.

Olen itse pettynyt nykyiseen Lindexin laatuun, kankaat läpikuultavan ohuita tai sitten näyttävät jo uutena siltä, että kun kerran pesee niin värit haalistuvat. Näin on käynyt ainakin pojan ns. retrobodyille pesussa, ihan haalistuneet ovat. H&M:ltä tulee osteltua nykyään enempi, ovat parempilaatuisempia, vaikka niissäkin eroja. KappAhlista harvoin edes tulee käytyä.

Suositelkaa/haukkukaa/kommentteja???

H&M:n vaatteita meillä paljon ja olen erittäin tyytyväinen laatuun, kestää hyvin käyttöä ja pesua ja ovat lähestulkoon kaikki rumpukuivattavia. Itse en muualta juuri ostakaan.

Mä ostan Seppälästä, Lindexiltä ja Kapphallista. En oo kummemmin huomannut eroja. Nytkin käytössä olevia paitoja pesty vaikka kuinka monta kertaa ja parhaimmat ovat nyt viidennellä lapsella käytössä.

Kappahlista ostetut Disney-vaatteet ovat kestäneet mahtavan hyvin, ja kierrätetty myös veljeni kahden pojan ja meidän juniorin käytössä, ja silti suurin osa vielä täysin siistissä kunnossa (poikien iät tällä hetkellä 3-v, 4-v ja 5-v). Myös h&m:n ja lindexin vaatteet olleet ihan kelpoja lukuunottamatta kahta lindexin trikoopaitaa, joista kuva rapisi pois jo parissa pesussa, huolimatta täysin ohjeen mukaisesta pesusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Josa:
Mä ostan Seppälästä, Lindexiltä ja Kapphallista. En oo kummemmin huomannut eroja. Nytkin käytössä olevia paitoja pesty vaikka kuinka monta kertaa ja parhaimmat ovat nyt viidennellä lapsella käytössä.

samaa mieltä hyviä on....mutta tutan tuotteet ovat huonoja nykyisin todella

Mä kävin kattomassa vauvan vaatteita KappAhlilla, mut ne vaikutti tosi retkuilta ...ja tosi kalliilta.. :xmas:

Lindexiltä on jotain tarttunu mukaan, mut mä en ole retrofani ja niillä ei tunnu muuta nyt olevankaan. :(

Joten Henkkamaukan ja Stockan valikoimiin pukeutuu meidän neiti pääasiassa. Olin yllättyny siitä, et Stockalta löytyy vastaavia juttuja kuin Henkalta, mut jopa halvemmilla hinnoilla.. B) Tuttaa mulla on tuolla varattuna jonkun verran, mut ne vaikuttaa ihan ihmeen isoilta, niin en ole uskaltanu vielä niihin paremmin tutustua (ostaa kovin montaa).

Mitä lastenvaatteita te Seppälästä ostatte? Ulko-vai sisävaatetta? Kun musta siellä ei oo ees mitään ostettavaa... tai sit tuo meidän kylän myymälä on niin pieni, ei siellä oo pienten poikien vaatteita kun pari rekillistä?? Joskus oon trikoopaitoja ostanut, mutta ainakin ne on menneet tosi nopsaan pesussa haaleiksi ja nyppysiksi? Onkohan siellä sit laatu parantunut...

tykkään Hm vaatteista sekä sit ihan tarjoustalosta pojille paitoja ostellu ja on pesusta toiseen pysyneet hyvinä..lindexin on ihania mutta ikävä kyl haalistuu jo ekan pesun jälkeen samoin tutta. ja sit citymarketin napero vaatteet ollut hyviä..esikoiselle ostin trikoo paidan ja housut kun oli 1v ja nyt sitä samaa pitää kuopus..eli neljällä ollut ja silti hyvä vielä.

H&M on ihan hyvää, ostan kylläkin perusvarmaa vaatetta. Lindexillä tosiaan retroissa kuvat kärsii venyteltäessä ja kalsarit nukkaantuuu eli enemmän hetken ilo. Stokkan bogit on H&Mää heikompaa laatua. NameIT:n laatu on tarjoustavarassa heikompi, kun perustavarassa. Seppälään en ole mennyt enää vuosiin edes testaamaan.

Siisteimpänä ovat kyllä pysyneet esim Mayoralin, Legon, POP:n vaatteet, mutta ovat heti kalliimpia. Kunnon alessa hinnat tulevat lähemmäksi ketjujen hintoja. Ketjuilla taas harvemmin saa niitä parhaita vaatteita alesta, koska ne viedään heti päältä pois, joten hintaero on kohtuullinen enää silloin...

muista ei kokemusta kun lindexistä ja kyllä ainakin tummemmat värit menee nopeaan harmaaksi...
mieluusti ostan kallimmalla jos vain laatu hyvää

ja huhteluainetta en käytä myöskään

Olen ollut tyytyväinen kaikkiin näihin halpakauppoihin. Eron huomasi selvästi, kun äitini toi Espanjasta todella huonoja lastenvaatteita, jotaka nukkaantui ja haalistui aivan törkeesti hetkessä.

Tutan vaatteisiin petyin, kun tyttö oli vauva. Kaikista trikoovaatteista lähti saumat purkautumaan ja jos eivät purkautuneet, niin sellaista pientä reikää täynnä.

H&M:n vaatteisiin olen ollut tyytyväisin. Melkein kaikki vaatteet saa pestä kuudessakympissä ja ne ovat vielä edullisiakin.

Meillä on paljon H&M:n vaatteita. Niissä on paljon eroja, jotkut pysyy tosi hyvinä pitkään (esim. HelloKittyt), mutta jotkut taas menevät muutamassa pesussa huonoiksi. Lindexiltä en juuri ole vaatteita ostanut, mutta sen vähän mitä omistan, Bamset on olleet hyvälaatuisia, jotkut muut ei. Retrot vaikuttaa musta jo uusina huonolaatuisilta. KappAhlin vaatteet ei oikein mitkään ole sopivan mallisia, liian kapeita ja ahtaita kaikki.

mä en tykkää seppälän enkä tutan vaatteiden laadusta. kappalh on taas todella niukkaa, henkkamaukka, lindex ja stocca on ne joille näistä edellä mainituista annan plussan

Yhteistyössä