Lasten ulkoiluvaatteiden hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katmat

Vieras
Yllätyin kun etsin pelkkiä ulkoiluhousuja ja katoin hintoja.Esim reimatecin housut maksoi 69e.Samoin monen muun vastaavan merkin.Onko hinnat noussu vai kuvittelenko mä?

Samoin lassien haalarit ja kaksosaiset asut oli sitä halvinta mallia lukuunottamatta melkein reimatecin hinnoissa,ei ne mun mielestä ennemmin oo olleet niin kalliita.Esim Lassietec asu oli 99e,mun mielestä ne maksoi vielä pari kolme vuotta sitte vain 69e.Onko taso noussu myös vai vain pelkkä hinta??

Mä olen miettinyt samaa.Kalliita ovat ja kun niitä tarvitsee ostaa vähintään kahdet talveksi...Ja siihen vielä ne melkein satasen kengät...Ale myyntejä taas odotellessa...

Mut pakko sanoo et on myös muutenkion muuttuneet.Ei pelkkä hinta.

eniten kiinnitti huomiota lassien vaatteiden hinnat.Ku sillon ku meidän 5v oli ihan pieni niin ne oli halpista,niitä sai jollain 3 kympillä mutta nyt ne sitä halvinta versiota lukuunottamatta (jonka hinta oli 39e)ovat 60-100euron hintaisia.Halpa Hallissaki lassiehaalarit oli 69e.Luulis laadunkin parantuneen hinnan mukana?

Lassietecin nousseeseen hintaan kiinnitin minäkin tänään huomiota...99 euroa takki+housut. Onhan se hyvä puku, suorastaan loistava, mutta sitä se oli noin 60 euron hinnallakin.

Lennen housut hyviä ja yhtä hyviä kuin reimatec. Tsekkaa täältä:

http://www.juuliajajoonatan.fi

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Yllätyin kun etsin pelkkiä ulkoiluhousuja ja katoin hintoja.Esim reimatecin housut maksoi 69e.Samoin monen muun vastaavan merkin.Onko hinnat noussu vai kuvittelenko mä?

Samoin lassien haalarit ja kaksosaiset asut oli sitä halvinta mallia lukuunottamatta melkein reimatecin hinnoissa,ei ne mun mielestä ennemmin oo olleet niin kalliita.Esim Lassietec asu oli 99e,mun mielestä ne maksoi vielä pari kolme vuotta sitte vain 69e.Onko taso noussu myös vai vain pelkkä hinta??

Yhteistyössä