Lasten tuumailuja ikuisen kysymyksen äärellä "mikä sinusta tulee isona?"

veljeni kyseli aikoinaan että pääsekö hän näyttelijäksi jos ei mene armeijaan?
mutta oli kuulemma menossa ihan siltä varalta että joutuu näyttelemään poliisia :D

sisko kysyi että opetetaanko mun koulussa korujen tekoa. aikoo lyödä rahoiksi muovihelmi koruillaan :)

Mä oon ollu 3v kun mun täti on kysyny multa ja siskoltani, että mitä meistä tulee isoina. Siskolla on ollu hyvin selvät sävelet, ja minä oon miettiny ja miettiny ja lopulta vastannu että "Hmmm... Musta tulee isona neekeri!!" :ashamed:

Tyttö 4 v on päättänyt että hänestä tulee isona maalari (sellainen joka maalaa taloja ja saa nousta liftillä ylempiin kerroksiin), jätskiauton kuljettaja, ja pizzanpaistaja (kuten isästään).
Minusta piti tulla lentokapteeni B) .

6-v. tytön äiti
Meidän 6-v. tyttö ilmoitti viime viikolla että hänestä tulee kansallislaulaja isona. Minä sitten kysymään että mikäs se semmoinen on; kansallislaulaja on kuulema sellainen jonka laulua kuuluu radiosta ja jonka levyjä voi ostaa kaupasta. Yritin ehdotella että jos pitäisi laulamisen harrastuksena ja hankkis ihan "oikean" ammatin. EI, minusta tulee kansallislaulaja ! ilmoitti tyttö.

Työkaveri (miespuolinen) oli ilmoittanut pienenä että hänestä tulee isona paloauto.

Yhteistyössä