Lasten tukanleikkuu 26e...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Eiks toi oo aika paljon? Mun veli tuli juur parturista ja ton verran olivat ottaneet. Siis lyhyen tukan siistimisleikkuusta pelkästään :o
Ihan älyttömän kallista. Paljon teillä on noi parturimaksut?
Oman tukan leikkusta oon tossa samassa parturissa maksanu 23e kun omistaja on mun tuttu, mutta taidan itsekin katsella halvempaa paikkaa. Kyseessä kun on vaan mullkain latvojen ja otsiksen lyhennys kerran kuussa.
Onko tää oikeesti kallista vai tuntuuko musta vaan siltä?

Kallista on. Ensimmäisen kerran kun esikoinen kävi parturissa niin maksoi 15 euroa. Järkyttävä hinta jo tuo. Sitten ostin oman koneen ja sakset ja olen itse leikannut monta vuotta lasten hiukset. Mies käytti esikoista viimeksi omalla parturilla ja maksoi muistaakseni 12 euroa. Nyt itse olen vaihtanut kampaajaa ja siellä lasten hiusten leikkaus on 10e. Sinne sitten vien pojat ennen koulun ja päiväkodin alkua siistittäväksi.

Tuolla hinnalla alkaa saada aikuisten leikkauksen jo monessa paikassa. Maksimi on monessa paikassa 15e, mitä minä tiedän ja silloin tehdään jo uusi malli. Tietysti riippuu missä asuu nuo hinnat. Kannattaa varmaan kysellä vähän muualtakin, mihin hintaan leikkaavat.

En tiedä mistä paikkakunnasta on ap:n tapauksessa kysymys, mutta kalliilta kuullostaa. Aikuisten hiustenleikkuun hinnaksi se taas taitaa olla hyvinkin keskiverto. Helsinsissä ja isommissa paikoissa tuskin lähtee tukka 26 eurolla.

Mutta joskus ollut kampaajien kesken puhetta siitä, että oikeasti lasten hiustenleikkaus pitäisikin maksaa sensaman kuin aikuisten, koska se on usein paljon vaikeampaa.Lapsille leikataan samoja malleja kuin aikuisille, mutta pääpyörii kuin pajatso niin onhan se melkoisesti haastavampaa touhua päästä samaan lopputulokseen liikkuvan kohteen kanssa. Usein myös huutavan kohteen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Kallista on. Ensimmäisen kerran kun esikoinen kävi parturissa niin maksoi 15 euroa. Järkyttävä hinta jo tuo. Sitten ostin oman koneen ja sakset ja olen itse leikannut monta vuotta lasten hiukset. Mies käytti esikoista viimeksi omalla parturilla ja maksoi muistaakseni 12 euroa. Nyt itse olen vaihtanut kampaajaa ja siellä lasten hiusten leikkaus on 10e. Sinne sitten vien pojat ennen koulun ja päiväkodin alkua siistittäväksi.

Siis parturi-kampaajat ovat mielestäsi ihan samalla viivalla ammattitaitonsa kanssa kuin sinä jonkun koneen kanssa kotona suhiessasi? Se on käsityöammatti ja kuten muistakin käsitöistä niin myös siitä joutuu maksamaan.

Ja noista huimista hinnoista mistä puhutte ja valitatte niin ei jää kuitenkaan käteen juuri paskaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellä missä käyn maksaa aikuisten hiustenleikkaus 15e ja lasten 10e.Eikä ole mitään "tutullehintoja".

Mistä sä tiedät mitä ne tutuiltaan ottaa. :D

Tarkoitinkin että hinnat ei ole mulle mitään tutullehintoja.Sitähän en tiedä mitä tutut maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Siellä missä käyn maksaa aikuisten hiustenleikkaus 15e ja lasten 10e.Eikä ole mitään "tutullehintoja".

Mistä sä tiedät mitä ne tutuiltaan ottaa. :D

Tarkoitinkin että hinnat ei ole mulle mitään tutullehintoja.Sitähän en tiedä mitä tutut maksaa.

Ja toisessa parturissa lasten hiustenleikkaus 15e.Aikuisten 20e.
Miesten leikkaustenhintoja en tiedä kummastakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:

Siis parturi-kampaajat ovat mielestäsi ihan samalla viivalla ammattitaitonsa kanssa kuin sinä jonkun koneen kanssa kotona suhiessasi? Se on käsityöammatti ja kuten muistakin käsitöistä niin myös siitä joutuu maksamaan.

Ja noista huimista hinnoista mistä puhutte ja valitatte niin ei jää kuitenkaan käteen juuri paskaakaan.

Mä en valita, mä ihmettelen. Tää on ollu meidän luottokampaaja ja mulla varmaan on jatkossakin, mutta pikkupojan tukan kyllä saa yli puolet halvemmalla leikkuutettua. Asutaan vielä aika pienellä paikkakunnalla ja täällä on hirveesti kampaajia et luulis kilpailua löytyvän.
Mut joku kampaaja vois valaista et mistä toi hinta sit tulee? Miten toisilla on varaa leikata se tukka jollain 15e korvauksella, kun siihen menee tasan sama aika ja vaiva.

Täälläkin leikataan itse! Parturikone (joo sellainen halpa, mutta hyvin toimii) maksa 20,-, senhän säästää jo jos kerralla käy lössin kanssa parturissa. Ennen meni siis 10,- per nuppi, eli 30,- kerta. Aika paljon kuitenkin joka kuukausi (kun tässä suvussa kasvaa hiukset älytöntä tahtia...). En ikinä maksais 26,- (no ehkä miljonäärinä vois).

:o
No jo on hintaa!
Täällä viimeeks maksoi 10e (per pää) kun lapsilta leikattiin pitkät hiukset takapuolesta hartioille ja etuhiukset lyhennettiin myös.

Useesti etuhiukset leikataankin ite ja kerran vuoteen käytetään kampaajalla.

Eikä muuten hajuakaan mitähän se maksais jos minun hiukset leikattais. Viimeeks käyny 3v sitten :D

Meidän pikkukaupungissa maksoi juuri 10 eur kun 3-v tyttö kävi 1. kertaa oikeella parturilla.
Minusta sopiva hinta ja on hyvin leikattu.
Tähän asti olen siistinyt hänenkin hiuksiaan itse.
Mieheni ja poikani hiukset leikkaan aina itse.. ollaan säästetty kyllä pitkä penni vuosien saatossa.
Itse käyn parturissa n. 3 krt vuodessa. Kun alkoi vakio parturissani leikkauksen hinta kohta kolmeenkymppiin.. vaihdoin edullisempaan paikkaan.

Kävin tänään ensimmäistä kertaa parturissa pojan 1v 9kk kanssa.Pojalla paksu tukka jota siis vaan ohennettiin ja siistittiin ja se maksoi 25 euros niin että huh huh ja kun tulin kotiin ja tukka oli kuivunut, leikkausjälki oli aivan kamala!!!
Onneksi minulla on kaveri joka käy kotona leikkaamassa ja hän ottaa vain 8 euroa..

Yhteistyössä