Lasten synttäritarjoiluista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synttäreitä 6 vuodessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synttäreitä 6 vuodessa

Vieras
on tulossa synttärit ja koko suku kutsutaan. On tapana aina. Joka kerta leivon mitä ihanimpia juttuja, mutta nyt en kertakaikkiaan jaksa, en millään. On ollut monenlaista kiirettä, juhlaa ja hautajaista viimeaikoina. Nyt vaan mehut on kertaakaikkiaan poissa. Kysymys kuuluu:
Oisko ihan hirveen noloa hakea kaupasta vaikka 5 frödingen (vai miten se kirjoitetaan :)?) pakastekakkua ja kaupan pullia ja keksejä pöytään vaan tarjolle?

No ei todellakaan! Mäkin oon harkinnu monesti. Mutta eikö sillä samalla rahalla mikä menee noihin pakastekakkuihin niin saisi leipomosta yhden ison ja vähän paremman.

Alkuperäinen kirjoittaja ------:
No ei todellakaan! Mäkin oon harkinnu monesti. Mutta eikö sillä samalla rahalla mikä menee noihin pakastekakkuihin niin saisi leipomosta yhden ison ja vähän paremman.

En ole koskaan hintoja tiedustellut, hyvä idea, KIITOS! Taidankin soittaa heti pariin leipomoon :)!
Ja muuten, tää palsta on turhaan haukuttu, täällä on ihania mammoja :)

Kyllä omaa jaksamista pitää ajatella, vaikka sukulaiset olisivatkin tottuneet sinun herkkuihisi =). Heistäkin nyt varmaan valtaosa tietää, että sulla on ollut rankkaa? Kaupan ja leipomon tuotteet on oikein hyviä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ------:

En ole koskaan hintoja tiedustellut, hyvä idea, KIITOS! Taidankin soittaa heti pariin leipomoon :)!
Ja muuten, tää palsta on turhaan haukuttu, täällä on ihania mammoja :)

Mustakin tuo on hyvä idea, luultavasti saisit leipomosta samalla rahalla yhden tosi ison ja hyvän kakun. Kun hintaahan noille ostetuille helposti kertyy.

Yhteistyössä