Lasten synttärikakut (kuvia)

ihan hienoja ovat! mutta itse en tekisi lapsille tuommoisia marsipaanilisäainehömpötyksiä. ihan tavallinen kermakakku marjoilla yms, höystettynä kelpaa mainiosti!

Alkuperäinen kirjoittaja MoniKakkuPäältäKaunis:
ihan hienoja ovat! mutta itse en tekisi lapsille tuommoisia marsipaanilisäainehömpötyksiä. ihan tavallinen kermakakku marjoilla yms, höystettynä kelpaa mainiosti!

kelpaa mutta moni nauttii niiden kakkujen tekemisestä.. niitä ''marsipaanilisäainehömpötyksiä" nyt tuskin syödään joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:

kelpaa mutta moni nauttii niiden kakkujen tekemisestä.. niitä ''marsipaanilisäainehömpötyksiä" nyt tuskin syödään joka päivä.

Peesaan pikkuäitiä, vaikka en itsekkään marsipaanista ole kakkuja tehnyt.

Meillä oli ihan sama millaisen kakun neitosen synttäreille väsäsin, kun se ei sitä syö oli millainen tahansa. :D

kakku_valmis.jpg

isanpaivakakku.jpg

kakku_valmis.jpg

hamahakkikakku.jpg

DSC00305.jpg

poni4.jpg

suklaakakku.jpg

kakkukuva2_pieni.jpg

kakku.jpg

Nyt alko tekee mieli alkaa värkkäämään jotain tosi kivaa kakkua lauantaille... Synttärisankari täyttää 29v. ja tykkää kalloista, hämähäkeistä ym., mut myöskin Hello Kittystä, My Little Ponyista ym. ym....

Mulla ei ole kuvaa, mutta kuopuksen kekkereille työkaveri väkersi ihan yliveto Salama McQueen kaakun. Poika siis täytti 4 v. Kakusta jäi murut jäljelle, ja lisääkin olisi mennyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten teit ton kermavaahdon, että sait noin nätit pursotukset tohon? Entä mitä toi nalle puhin päälinen on?

Jos multa kysyit niin kermavaahtoa värjäsin elintarvike väreillä. Ihan on Lidlin vispikermaa.

Nallepuh kakun ohje löytyi täältä:

http://www.perhekerho.net/leivonta/nalle_puh_kakku.htm

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Mä arvelin sen leppäkertun kuitenkin tehdä kermasta, kun ei lapset kai niin marsipaanista tykkää. Laitan punaista karamelliväriä kermaan ja varmaan sitten lakumatosta leikkaan pilkut.

Hieno tuo kuorma-auto kakku, ens vuonna meillekkin tulee autokakku. =)

moi mikkihiiri

Kuumimmat

Yhteistyössä