Lasten synttäreistä kesäaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pojalla on synttärit heinäkuun alkupäivinä. Kaverisynttärit tietenkin haluaa iso poika pitää ja mietin tässä mikä olisi hyvä ajankohta... Kesä on vähän haasteellista siinä mielessä että hoitopaikoista ollaan paljon lomilla, reissataan yms.

Ottaisitteko te lapsellenne synttärikutsun vastaan mielummin arki-illalle vai viikonlopulle näin kesäaikaan?

Ehdottomasti arki-iltana. Tänä vuonna tosin pidimme lapsen synttärit jo ennen kesälomia, kk ennen varsinaista juhlapäivää, jotta koulukaverit pääsisivät mukaan.

Jaa-a, mahtaa olla aika haastavaa saada heinäkuussa lastenkutsuille lapsivieraita. Kaikkihan on heinäkuussa aina jossakin lomailemassa. Itse varmaan yrittäisin arki-iltaa, mutta tuskin edes yrittäisin järjestää, kun sen tietää ettei kukaan pääsisi kuitenkaan tulemaan.

Mulla on synttärit heinäkuussa eikä lapsena koskaan ollut isoja kaverisynttäreitä, parhaat kaks kaveria kävi kakulla yleensä.
Mä en koskaan edes osannut kaivata isoja kaverijuhlia, oon ainoa lapsi ja tietty jos sisaruksella on syndet muuhun aikaan vuodesta ja pitää isot juhlat niin tuollai ois kurjaa.
Ja ap:n kysymykseen vastaisin että ehdottomasti mieluummin arki-iltana

Arkena mieluummin. Meillä on miehen kanssa osittain lomat limittäin ja kun mies on viikon töissä niin viikonloppuna kun koko perhe on vapailla vietetään mieluummin aikaa yhdessä ja mahdollisesti reissussa.

meillä on myös pojalla synttärit heinäkuun alkupäivinä jolloin ne myös pidetään ja kutsutkin on jo annettu ja yhtä vierasta lukuunottamatta meille pääsee kaikki vaikka juhlat onkin la 12-16 ja vieraita meille tulee noin 20 (tässä on lapset ja aikuiset laskettuna) moni vieras kiitteli siitä että sai kutsun hyvissä ajoin.

Yhteistyössä